Gjest Anett Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hei! Jeg har slått opp med min samboer etter lenge å ha følt at jeg ikke hadde følelser for han. Dette var i begynnelsen av september. Han har funnet en ny plass å bo, men kan ikke flytte inn der før oktober. Først gikk det ikke så bla å være i samme hus, men vi bestemte oss å "late som ingenting" til han flyttet ut. Er jo fortsatt glad i han. Men selv om jeg lager middag til han og vi sover i samme seng, og jeg rydder og sånn, så gjør han ingenting. Og han som er veldig ryddig. Eller, han rydder, men bare sine ting. Men jeg tar begges. Dessuten så går han ut hver kveld og sier han jobber, men det vet jeg han ikke gjør. Han har ikke jobbet overtid siste året, hvorfor nå. Har jeg noen rett til å vite hva som skjer? Har jeg også noen rett til å si at han bør gjøre noe?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Du har ikke rett til å vite hva han driver med, men dun kan kreve at han rydder etter seg.Anonymous poster hash: 6a76f...ecd 1
Gjest Morgun Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Men selv om jeg lager middag til han og vi sover i samme seng, og jeg rydder og sånn, så gjør han ingenting. Og han som er veldig ryddig. Eller, han rydder, men bare sine ting. Men jeg tar begges. Hva er problemet med at han bare rydder sine ting? Og hvis han rydder sine ting, hvordan kan du da rydde begges? Og det med middagen, ber han deg om å lage middag til ham, eller gjør du det frivillig?
Gjest bustyvel Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Du er jo ikke sammen med han, så ikke bry deg om hva han gjør på kveldstid. Og slutt å rydde etter han. 1
Gjest Fluttershy Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Jeg skjønner ikke helt problemet tror jeg. Han er mindre hjemme en før og han rydder etter seg selv, er ikke det naturlig når dere ikke er sammen lenger? Hadde han slengt rundt seg og forventet at du skulle ta alt hadde jeg skjønt at det var et problem, men han gjør jo sin del høres det ut som? Du har ingen rett til å få vite hva han driver med på kveldstid. Mest sansynlig så har han ikke lyst til å sitte hjemme med deg når det er slutt, så han har funnet andre ting å gjøre. Om det er jobb som han sier til deg, eller om det bare er en unnskyldning har du ikke noe med. 2
Gjest Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Nå er det heldigvis ikke lenge til 1. oktober. Du får bare ignorere han mest mulig. Regner med at dere ikke har sex lenger, så hva han gjør på kveldstid angår ikke deg. Forstår godt at han vil være minst mulig i leiligheten. Ellers er det en temmelig håpløs situasjon å bo sammen med en man ikke lenger er "sammen" med. Blir en seigpine uten like. Ta hånd om dine ting, lag mat til deg. Og drit i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå