AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Har over en lang periode holdt på med en fyr. Alt gikk veldig fint, helt til han flyttet. Han hadde lovet å komme på besøk en helg, men så avlyste han. Jeg ble veldig skuffet og ble litt sint. Merket ting hadde gått litt nedover pga avstanden, og bestemte meg for å avslutte det. Først hørtes han ikke så villig ut til det, men etter å ha hørt den ene regla etter den andre fra meg ble han til slutt enig. Latterlig nok så angrer jeg på dette nå. Det er en måned siden ca. Ringte han for noen dager siden og sa jeg angret på måten ting ble gjort på og på min egen oppførsel, samt at jeg angrer på avgjørelsen. Han var ikke enig, og hadde fremdeles samme ståsted. Men mente vi godt kunne være venner. Ble egentlig veldig skuffet av å høre det(jada, jeg er veldig ærlig her nå, visste at han kom til å si det egentlig), men tok meg sammen og sa det kunne vi godt og at vi skulle sees når jeg kom til Trondheim hvor han bor(har en bror jeg skal besøke der uansett). Han svarte ikke noe konkret på dette. Ihvertfall, det er en stund til jeg har tid til å dra dit og jeg skal ha han tilbake. Er det i teorien mulig i det hele tatt? Vil ihvertfall han skal se hva han går glipp av en siste gang for alle. Noen som har vært borti lignende? Isåfall vil jeg gjerne ha sex med han en siste gang, det tror jeg at jeg skal klare å få til. Men ser at det må høyere makter til for å få han tilbake, men jeg lever med den instillingen at om man vil så kan det gå. Man må bare gjøre alt riktig. Noen innspill? (Ja, jeg høres sikkert ikke helt god ut, men alt er lov i kjærlighet vel? Jeg har ikke lyst å gi opp enda ihvertfall, vil gi det en aller siste sjanse ) Anonymous poster hash: 71883...0d9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 kanskje finne deg en fyr nærmere? Joda, vært inne på tanken og har møtt menn imellomtiden den siste måneden også. Men er ikke helt der før jeg er helt ferdig med han her Må gi det en aller siste sjanse! Men er det mulig? Anonymous poster hash: 71883...0d9
#Sunrise Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Joda, vært inne på tanken og har møtt menn imellomtiden den siste måneden også. Men er ikke helt der før jeg er helt ferdig med han her Må gi det en aller siste sjanse! Men er det mulig? Anonymous poster hash: 71883...0d9 jo da, alt er mulig, men vis han ikke virker interesert, så er det vits og kaste bort tid på han?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Hørtes svært usannsynlig ut. En siste sjanse-kortet høres også ganske oppbrukt ut for å være helt ærlig. Ulv ulv, liksom. Nå kjenner jeg ikke historien her, men ut i fra tonen din TS, hørtes dette ikke lovende ut akkurat. Anonymous poster hash: 704a1...743
belle_ Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Tror det kan bli ganske vanskelig. Men leste for noen år siden boken "The secret". Alt er visst mulig om man virkelig vil, så er jo ikke noe å tape på å dra dit en gang å se hva som skjer. Om ikke annet ha en hyggelig helg i Trondheim. Er kanskje å vanskelig å være venner, går ut i fra at du ikke vil det egentlig? Jeg sier go for it! Du taper ikke noe på det.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 jo da, alt er mulig, men vis han ikke virker interesert, så er det vits og kaste bort tid på han? Jeg kaster ikke bort tiden, møter andre i mellomtiden... Men når jeg først skal til Trondheim så vil jeg gjerne se han, bare for å se om det er noe mulighet eller om jeg fortsatt vil ha han, om ikke så lar jeg det jo bare gå. Han sa han vil være venner, men jeg tror helt ærlig han vil noe mer! Anonymous poster hash: 71883...0d9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Hørtes svært usannsynlig ut. En siste sjanse-kortet høres også ganske oppbrukt ut for å være helt ærlig. Ulv ulv, liksom. Nå kjenner jeg ikke historien her, men ut i fra tonen din TS, hørtes dette ikke lovende ut akkurat. Anonymous poster hash: 704a1...743 Hva mener du med tonen min? Anonymous poster hash: 71883...0d9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Tror det kan bli ganske vanskelig. Men leste for noen år siden boken "The secret". Alt er visst mulig om man virkelig vil, så er jo ikke noe å tape på å dra dit en gang å se hva som skjer. Om ikke annet ha en hyggelig helg i Trondheim. Er kanskje å vanskelig å være venner, går ut i fra at du ikke vil det egentlig? Jeg sier go for it! Du taper ikke noe på det. Kunne kanskje vært venn med han, men først må jeg være med han for å se om det kan være noe mer! Føler alt ble veldig dumt å avslutte via telefon liksom... Anonymous poster hash: 71883...0d9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Flere innspill? Har snakket med han for noen dager siden, han sa han savnet meg og jeg fortalte jeg skulle komme til Trondheim snart, han sa at han helt ærlig gledet seg til å se meg. Anonymous poster hash: 71883...0d9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Flere innspill? Har snakket med han for noen dager siden, han sa han savnet meg og jeg fortalte jeg skulle komme til Trondheim snart, han sa at han helt ærlig gledet seg til å se meg. Anonymous poster hash: 71883...0d9 Menn sier det kvinner vil høre for å få seg noe. Og kvinner går fem på... Men vil du ha ett siste ligg, så kjør på. Hadde jeg vært han og er veldig interessert i deg så hadde jeg kommet hver helg, eller kjøpt flybillett så du kunne komme på besøk de helgene jeg ikke kan komme til deg. Anonymous poster hash: 00656...21f 1
Viventium Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Menn sier det kvinner vil høre for å få seg noe. Og kvinner går fem på... Men vil du ha ett siste ligg, så kjør på. Hadde jeg vært han og er veldig interessert i deg så hadde jeg kommet hver helg, eller kjøpt flybillett så du kunne komme på besøk de helgene jeg ikke kan komme til deg. Anonymous poster hash: 00656...21f Tenkte akkurat det samme! 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Menn sier det kvinner vil høre for å få seg noe. Og kvinner går fem på... Men vil du ha ett siste ligg, så kjør på. Hadde jeg vært han og er veldig interessert i deg så hadde jeg kommet hver helg, eller kjøpt flybillett så du kunne komme på besøk de helgene jeg ikke kan komme til deg. Anonymous poster hash: 00656...21f Jada, jeg ser den! Men for meg er det alltid håp. gir ikke så lett opp! Han kommer til Oslo om to uker, og vi er bedt i samme bursdag. Skal forføre han, haha. Vet jeg kommer til å ha sex med han, fordi jeg vet vi har en sinnsyk kjemi. Komme hver helg kunne han uansett ikke gjort, han jobber helger, og det gjør forsåvidt jeg også. Så sånn sett hadde det vært umulig. Men en gang i blant hadde vært fint. Vil ha han i livet. Skal snakke med han når jeg møter på han. Anonymous poster hash: 71883...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå