AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg har vært i et forhold i snart 1 1/2 år og trives godt med det. Jeg og kjæresten er to helt forskjellige personer - jeg er litt "vill og gal", elsker fart og spenning, lever i nuet og for et liv i sus og dus. Høres veldig sånn.......ja, ut, men det er slik det er. Han er snill og god, jordnær og en ganske sindig personlighet - rett og slett svigermors drøm. Sammen har vi hatt det veldig bra (det har vi fortsatt), men det er ikke samme spenningen i forholdet som tidligere. Jeg har absolutt ingen planer om å gå ifra ham, det kan jeg aldri se for meg skje - jeg elsker ham jo! Mitt problemer at jeg noen ganger savner spenningen rundt singellivet så utrolig sterkt. Ikke nok til at jeg vil ut, vel og merke, men opplever noen ganger at fortiden innhenter meg. Prøver å skyve tankene unna, og si til meg selv at livet jeg en gang levde er forbi, mens samtidig føler jeg meg sørgmodig av å tenke slik, i og med at jeg enda er så ung. Den andre halvdelen av meg tviholder på tryggheten, kakker meg i hodet og ber meg huske på alle baksidene med dette livet. Overfladiske one night stands, bakrus og med en baktanke om å finne det jeg har nå - en kjæreste å være glad i. Jeg hadde et turbulent "forhold" til en som er farlig lik meg selv - det var vel derfor vi aldri ble noe av heller. Det var alltid noe som skjedde. Vi kranglet så busta føk, det var utroskap, et liv i stor luksus og et spill for galleriet uten like. Vi skulle begge være like harde utenpå, og når begge har flere "på si" så sier det seg selv. Når jeg føler meg "stuck" i forholdet, og ikke klarer å la være å tenke på fortiden, dukker ofte dette "flyktige forholdet" opp i tankene mine. Ikke sexen vi hadde, men bare det livet og den spenningen. Føler meg ikke særlig normal, nei. Skal sies at jeg er svært trofast og kunne aldri funnet på noe tull, det er derfor jeg er så ubekvem og nervøs ovenfor disse tankene.. Hjelp.. Anonymous poster hash: ece1b...7cb
Gjest BalleKlovn Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Så.. Du har fått oppleve én mann. Ett forhold. En fortid. Og hvis du ønsker, virker det som, så kan du få oppleve et nytt. Med en annen. Et nytt kapittel evt. Du bør regne med det at blir nytt da. Og ikke noe rusk fra fortiden vel.. Forholdet vil sannsynligvis bestå av de noe av de samme ingrediensene, men det vil vel sannsynligvis smake annereldes likevel. Og det kan vel skapes og bygges akkurat slik en skulle ønske det, gjerne i motsetning til fortidens ukule opplevelser og hvis den skulle ønske det evt. Det sies at jo flere kokker det er, jo mer søl. Vel, da sier jeg, det spørs på hvilke kokker det er som lager maten. Og at det ikke blir for mange av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå