AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Og nå kommer et av forumets mest fargerike bidrag så langt. Jeg har lenge hatt en fantasi som går ut på å føre ting i vagina, og som Led Zeppelin faktisk gjorde. http://rulefortytwo.com/secret-rock-knowledge/chapter-5/led-zeppelin-fish-story/ Fantasien går rett og slett ut på å putte en fisk i fitta på ei dame, så bare halefinnen stikker ut. Det er tennende, fordi det er å gjøre noe veldig stygt med noe som er veldig vakkert, og fordi jeg ikke kan tenke meg noen større seksuell ydmykelse. Jeg lurer på hvor sannsynlig det er at en dame vil la meg gjøre noe som dette? Hva ville være det beste? Spørre ei du er i et forhold med, eller kanskje overraske en ONS uten å spørre om lov først? He he ... Anonymous poster hash: def61...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Jeg anbefaler deg å prøve å finne noen som kan like dette på nettet. Betraktelig større sjanse til å finne noen villige da. Dessverre for din del vil jeg regne med at alle kvinner du spør ellers vil gi deg et greit hardt klask i ansiktet. Å overraske en ONS ville nok garantert ført til at dama setter personlig rekord i løping. Endret 20. september 2013 av ninuska_ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Altså...*KREMT*... Tviler på at noen jente vil ha fiskelukt i fitten! Hvis du spør hun du er i forhold med, så er jeg 99,9% sikker på at hun dumper deg! Og tar du frem "fisken" i stedet for kuken på ons, så løper (svømmer) hun nok fort som en fisk vekk derfra!!! Endret 20. september 2013 av ninuska_ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 19. september 2013 #4 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg tenkte med en gang jeg leste tittelen, "detta kan sikkert jeg bli med på, for jeg er med på mye" men nei! dette kan jeg ALDRI blitt med på! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 19. september 2013 #5 Del Skrevet 19. september 2013 Du får sikkert gjøre det med en eller annen dame, men ikke uten å betale først. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. september 2013 #6 Del Skrevet 19. september 2013 Du får sikkert gjøre det med en eller annen dame, men ikke uten å betale først. Og det koster nok en del! Hvis det finnes noen villige... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 20. september 2013 #7 Del Skrevet 20. september 2013 Sannsynlegheit: 0,1% Ja, det finnast damer med ein slik fetisj. Men dei er det ikkje mange av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #8 Del Skrevet 20. september 2013 "Den lukta vil fisken aldri bli kvitt!" Anonymous poster hash: 3493c...a81 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #9 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er en dame som er med på det meste, og dette regner jeg med er ufarlig å prøve. Men jeg må innrømme at det er noe av det særeste jeg har hørt, og jeg hadde hatt store vanskeligheter med å tenne på det selv, selv om det pleier å holde for min kåthet å se den andre part tenne veldig på noe. Det er nok iallefall ikke noe man "overrasker" et ONS med, faktisk bør man vel passe seg for de fleste aktiviteter som er i overkant ydmykende akkurat der. Historien om Zeppelin står jo litt igjen som et bilde på hvor ufattelig mye faen rockestjerner ender opp med å gi i damer når de får ubegrensede mengder av dem, kombinert med alkohol/dop og gigantiske ego. Å stappe en fisk oppi glufsa på en intetanende "fremmed" uten å spørre om lov først er respektløst og rett og slett ganske stygt gjort. Nei, dette må du nok isåfall spare til noen hvor det er en gjensidig trygghet, respekt og tillit. Og selv da spørs det jo, kan tenke meg at mange synes at tanken på en slimete, stinkende fisk oppi der er i overkant ekkelt. FIskelukt fra fitta er jog også noe man gjerne assosierer med bakteriell vaginose, og det er vel ikke mye som er mindre sexy enn akkurat det. Anonymous poster hash: 3cb58...04e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moirai Skrevet 20. september 2013 #10 Del Skrevet 20. september 2013 Oi, der hadde jeg en grense jeg ikke visste om, gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 20. september 2013 #11 Del Skrevet 20. september 2013 Du kan reise til thailand, der har de show hvor damer skyter ål osv ut av glufsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti. Skrevet 20. september 2013 #12 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er med på det meste... Men her ville jeg også sagt blankt nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 20. september 2013 #13 Del Skrevet 20. september 2013 Ikke en fisk nei. Jeg har også vært med på mye rart, men en fisk er uaktuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #14 Del Skrevet 20. september 2013 Med en dame ?.... lite sannsynlig. Prostituert ? tja, om du betaler nok, enten med penger eller dop... Anonymous poster hash: 4ab70...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #15 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg gjør det for en million. Cash. Anonymous poster hash: f3dbd...ea5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Mx Skrevet 20. september 2013 #16 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Aldri verden om jeg ville vært med på noe slikt. Kan tenke meg det kan være farlig og. For et halvt års tid siden var det en fyr som spurte meg om jeg hadde lyst til å pule en bikje. Dette synes jeg høres enda verre ut. Endret 20. september 2013 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 20. september 2013 #17 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg tror de fleste kvinner har nok med fiskelukta de får ved en eventuell bakteriell vaginose! Holder i massevis det! Endret 20. september 2013 av SweetSunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. september 2013 #18 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg tror de fleste kvinner har nok med fiskelukta de får ved en eventuell bakteriell vaginose! Holder i massevis det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #19 Del Skrevet 20. september 2013 Seksuelt ydmykende å få en fisk i fitta? Den var ny.. Jeg har fått ting puttet opp i mim egen vagina opp igjennom årene (dog ikke en fisk, av åpenbare grunner), både av meg selv og av andre, men har aldri følt dette som ydmykende. Hva som er seksuelt ydmykende og ikke avhenger nok i stor grad av den "ydmykedes" mentale innstilling. Jeg kan få sædsprut i ansiktet og gjenstander stukket opp i vagina, uten at jeg føler meg ydmyket. Det er jo bare sex, med nytelse for begge som mål. Mens en som av natur er mer underdanig, vil kanskje oppleve selv det å pule i misjonær som ydmykende. Du får finne deg et fiskefetishforum på nettet, og lete etter en sub. Anonymous poster hash: 89539...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 20. september 2013 #20 Del Skrevet 20. september 2013 tja, er fisken død? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå