AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hvordan ville dere reagert hvis nestenkjæresten deres sa det der til deg og slang på røret når du prøvde å høre hva han mente om en blogger? Vet ikke helt hva som skjer nå. Jeg hadde hørt han snakke om jobben og festen vi skal på i helgen i nesten en halvtime, så reagerer han sånn når jeg prøver å bidra med det som engasjerer meg? Anonymous poster hash: 10557...82d
ElectricScum Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Huff. Ønsket du bekreftelse på at han ikke har sansen for silikonpuppene og restylanleppene til Sophie Elise, nå da. Gir han en high five for rett svar på tiltale i så fall. 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Prøvde du bare å høre hva han mente om en blogger, eller slengte du dritt om denne bloggeren? Reaksjonen hans får meg nemlig til å tenke at det du sa om bloggeren var ganske så negativt, og etter å ha lest Fotballfrue-tråden her på KG, har jeg fått en økt forståelse av hvor stygge jenter faktisk kan være mot hverandre. Det er stor forskjell på å snakke jobb og fest og å baksnakke andre. Sistnevnte suger ut energi og er ubehagelig for den som må høre på. For øvrig tenker jeg at det han sa vitner om at han ikke respekterer deg. Skaff deg noen andre interesser, så kan skje han får mer respekt. Anonymous poster hash: c3d87...63a 3
Zoega Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Mange bloggere er jo kjent for å være blond og dum. Kan være at du har snakket litt for mye om bloggere i det siste? Tror ikke enkelte gutter er så opptatte av den slags. Når det er sagt, så var det ekstremt respektløst av han å si noe sånt. Han kunne ha tona det ned, eller sagt det på en annen måte - eller evt hørt på hva du har å si. Hvis det ikke var et engangstilfelle, ville jeg ha dumpa han. 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 hvorfor vil du prate om blogger i det heletatt>? Anonymous poster hash: f73a1...171 7
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Hvordan ville dere reagert hvis nestenkjæresten deres sa det der til deg og slang på røret når du prøvde å høre hva han mente om en blogger? Vet ikke helt hva som skjer nå. Jeg hadde hørt han snakke om jobben og festen vi skal på i helgen i nesten en halvtime, så reagerer han sånn når jeg prøver å bidra med det som engasjerer meg? Anonymous poster hash: 10557...82d Tja, jeg ville dratt ørene til meg, som de sier. Greit at han ikke er interessert i bloggere, men å svare på den måten er respektløst. Han kunne helt fint ha brukt andre ord og tone. Jeg tror jeg bare hadde sittet helt stille og gjort ingenting. Og sett an hva som skjer. At man ikke har samme interesser, at man trenger bekreftelse. Det er ikke grunn til å brøle til slik. Hva om han har like lite interesse for andre ting i livet ditt, og reagerer på samme måte? Ikke heldig. Du kan jo si til ham at "jeg respekterer at du ikke er interessert i sånne temaer, men jeg aksepterer ikke måten du snakker til meg på i den sammenhengen!" Og håpe at han skjønner. I motsatt fall trenger han kanskje en annen dame med tykkere hud, som seg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Finn deg en annen...Anonymous poster hash: 68a5d...57c 2
Gjest Morgun Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Det høres ikke ut som det er første gang du slenger dritt om bloggere til ham. 3
Ulla Ullsokk Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Enten du eller en eller flere andre i hans liv har vært i overkant mye sjalu. Derfor reagerer han sånn. Han reagerer ikke sånn uten grunn. Men det er ikke sikkert det er du som er grunnen, det kan være at du bare var dråpen. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Om noen baksnakker andre veldig mye, blir det oppfattet som sjalusi. Det var ikke riktig måte å si det på, men han hadde vel fått nok. 1
Red-Ruby Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Jeg har på følelse at du holder tilbake litt informasjon her om omstendigheter rundt det, men likevel, så var det helt klart å kysse en grense syns jeg. Folk som reagerer så kraftig er ikke lett å ha med å gjøre
Petra75 Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Hadde vel skjønt at vi var litt for ulike til å få et forhold til å fungere.
Gjest Lincoln Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 (endret) Du er tydeligvis ekstremt opptatt av bloggere. Og noe mer uinteressant enn det finnes ikke. Det er slikt du kan snakke med venninnene dine om. Slik som mascara og vesker. Endret 20. september 2013 av Lincoln 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Du er tydeligvis ekstremt opptatt av bloggere. Og noe mer uinteressant enn det finnes ikke. Det er slikt du kan snakke med venninnene dine om. Slik som mascara og vesker. For engangs skyld er jeg enig med deg. Noen tema er bare venner-tema og ikke kjæreste-tema. Som feks å kommentere andre folk man syns er deilige. Hvorfor må man absolutt gjøre det med kjæresten? Har hørt folk her komme med uttalelser som "Jeg er aldri sjalu jeg! jeg liker å peke ut deilige jenter til mannen min!" Det må være dummeste jeg har hørt. Er et rop om hjelp og oppmerksomhet. Noe snakker man med venner om, andre ting med kjæresten. Anonymous poster hash: ac5a0...9f9 1
Demether Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Hvordan ville dere reagert hvis nestenkjæresten deres sa det der til deg og slang på røret når du prøvde å høre hva han mente om en blogger? Vet ikke helt hva som skjer nå. Jeg hadde hørt han snakke om jobben og festen vi skal på i helgen i nesten en halvtime, så reagerer han sånn når jeg prøver å bidra med det som engasjerer meg? Anonymous poster hash: 10557...82d Jeg hadde blitt sint fordi han slang på røret og kalte meg en patetisk kjerring, men notert meg at han plages av sjalusien min, berettiget eller ikke. Det første er lettere å løse enn det siste. En unnskyldning ville hjelpe på sinnet mitt. Jeg tror jeg ville prøvd å ha en rolig samtale om sjalusien. Å være sjalu er fryktelig og å leve med andres sjalusi kan være kvelende. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Jeg hadde blitt sint fordi han slang på røret og kalte meg en patetisk kjerring, men notert meg at han plages av sjalusien min, berettiget eller ikke. Det første er lettere å løse enn det siste. En unnskyldning ville hjelpe på sinnet mitt. Jeg tror jeg ville prøvd å ha en rolig samtale om sjalusien. Å være sjalu er fryktelig og å leve med andres sjalusi kan være kvelende. Jeg hadde heller prøvd å fikse sjalusien min med en mann som har en fnugg av respekt for meg. Anonymous poster hash: ac5a0...9f9 3
Gjest Lincoln Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg hadde heller prøvd å fikse sjalusien min med en mann som har en fnugg av respekt for meg. Anonymous poster hash: ac5a0...9f9 Det er hun som er respektløs ved å i det hele tatt begynne å snakke om noe så totalt uinteressant. Det blir som om jeg skulle begynt å snakke om konsistensen på bæsjen min. Endret 20. september 2013 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Det er hun som er respektløs ved å i det hele tatt begynne å snakke om noe så totalt uinteressant. Det blir som om jeg skulle begynt å snakke om konsistensen på bæsjen min. Til og med du er smart nok til å se forskjellen på totalt uinteressant og noe jævlig ekkelt? Å snakke om bæsj hadde vært som mensensamtale. Bloggsamtale er mer eller som fotballsamtale. Skjønner du hva jeg sier? skal jeg lese det høyt for deg? Anonymous poster hash: ac5a0...9f9 4
Demether Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Det er hun som er respektløs ved å i det hele tatt begynne å snakke om noe så totalt uinteressant. Det blir som om jeg skulle begynt å snakke om konsistensen på bæsjen min. Kanskje vi er litt spesielle, men kjæresten min og jeg snakker om alt mulig, også om temaer den andre ikke er så opptatt av. Jeg ser ikke noe galt i å snakke om bæsj heller.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 han mente om en blogger? Anonymous poster hash: 10557...82d Skjønner godt han reagerte på den måten no offence Menn bryr seg såå lite om blogging, drama og klaging.. Kanskje han bare var lei av blogg-snakken eller generelt bare hadde en dårlig dag? Anonymous poster hash: ea42f...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå