AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg er en sjenert gutt og jeg vet at jeg ikke er så veldig heldig med utseende mitt. Jeg er ikke direkte stygg, men heller ikke kjekk. Jeg er empatisk, snill, trofast og jeg tror jeg ville vært en god kjæreste. Men jeg er sjenert og får ikke noe særlig kontakt med jenter, enten det er på byen eller til hverdags. Ettersom jeg også vet jeg ikke har utseende med meg gjør dette meg enda mer usikker og sjenert. Er det noe håp for meg, for at jeg finner meg ei jente? Forhåpentligvis snart. Anonymous poster hash: d4895...1eb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Hva med nettdating? Kanskje enklere enn å skulle være supersosial og livlig ute på byen når du er sjenert. Anonymous poster hash: 5d75c...c93
Gjest Mupsi Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Ja det er håp kjære deg. Bare stol på de gode egenskapene du har til å gi deg selvtillit. Prøv å finne roen når du treffer en jente, vær blid og hyggelig. Sør henne om hennes interesser, vis at du er interessert i å bli kjent med henne samtidig som du forteller litt om deg selv og ditt liv/interesser. Men viktigst av alt er øyekontakt, det er der flørten starter og du finner ut om hun også er interessert i deg. Smil!
Staketten Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Jeg er en sjenert gutt (...) empatisk, snill, trofast og jeg tror jeg ville vært en god kjæreste. (...) Anonymous poster hash: d4895...1eb Dette er diverre ikkje attraktive eigenskapar for jentene. Byt personlegheit, eller lev utan fast fylgje for resten av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Du høres ut som akkurat en sånn mann jeg vil ha Anonymous poster hash: 3d359...66f 4
Staketten Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Du høres ut som akkurat en sånn mann jeg vil ha Anonymous poster hash: 3d359...66f Hadde enno slike utsegn vore sanne...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Dette er diverre ikkje attraktive eigenskapar for jentene. Byt personlegheit, eller lev utan fast fylgje for resten av livet. Sånne menn som deg er så dumme... Det er ikke slik at jenter bare vil ha slemme badboys... men hva er det slemmebadboys ofte har og ikke litt sjenerte utafor gutter har? Jo de har selvtillit og sjarmerende utstråling, og de fleste er vel egentlig ikke badboys heller akkurat, de bare får seg de jentene de vil ha og lever singellivet. Andre gutter som hater dem hater dem fordi de ikke klarer det samme.. Jenter som kaller dem badboys er jenter som prøver å omvende gutten til et forhold etc. Men egenskaper som TS ramser opp er noe de fleste jenter ser etter hos en kjæreste. Problemet er bare at det fanger ikke interesse når en gutt kommer bort til en, er kjempe sjenert og setter deg på en pidestall. Kjæresten min er utrolig søt, emptaisk og snill, men i tillegg har han selvtillit og tør å være litt dominant. Altså snakker ikke om en dominerende tulling, men en som tar tak i hånden min uten å spørre.. ja, slike ting. En som ikke er redd for å tulle litt med meg. Men likevel er han kjempekosete, holder rundt meg og koser, vil alltid sove inntil, sier han elsker meg ofte og gir masse komplimenter, vil alltid holde hender når vi går sammen osv. Så ts sine egenskaper er veldig ettertraktet hos jenter, men dessverre har ofte disse guttene som sliter med å få seg kjæreste en veldig dårlig utstråling. Når de snakker med en jente, før hun er interessert, så er hun liksom hele livet hans og det beste som finnes og mye bedre enn han. Dette skaper ikke interesse. Anonymous poster hash: ab727...abf
Gjest Arbeider Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Prøvd å bli mer sosial? Bli med i noen aktiviteter hvor man blir kjent med nye folk. Eks jobbe frivillig eller en friluftsgruppe. Jeg tror trikset er ay du må bli kjent med flere jenter og de må bli kjent med deg for å se dine positive egenskaper
Britt Banditt Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Hadde enno slike utsegn vore sanne... Det må være trist å være så bitter på kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Ta det med ro, i du høres akkurat ut som kjæresten min beskriver seg selv. Jeg synes han er råflott. Han er riktignok av den sjenerte typen, og derfor tok det en god stund før jeg la merke til ham, fordi han ikke ønsket å tiltrekke seg oppmerksomhet. I vårt tilfelle var det jeg som tok initiativet til å bli kjent med ham, med tanken om at det bare skulle være vennskap, fordi vi hadde mange felles interesser, og jeg kjente få personer i lokalområdet med de samme interessene. Heldigvis ble vi sammen senere. Du må bare satse på de positive egenskapene dine. Det finnes egentlig ingen magisk formel, for jenter har ulike preferanser. Du skal heller ikke prøve å være noen andre enn deg selv for å tiltrekke deg jenter (høres ut som en klisjé) for da blir du nok gjennomskuet og virker påtatt. Det er i grunn ingenting galt i å være litt sjenert, men om man kan kalle kjønnsmarkedet en kamp, er det på den andre siden en fordel å være litt utadvendt for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Det du kan gjøre er å finne deg noen interesser eller hobbyer du liker, så kan du gjøre noe sosialt utav det. Finn deg din arena, et sted som gir seg selvtillit, gjør noe som du i utgangspunktet føler deg flink til, for da er du kanskje mer selvsikker. Du kan prøve å være mer sosial, for da blir du kanskje mer herdet, slik at du takler sosiale situasjoner bedre og dermed virker mer selvsikker? Det du absolutt ikke skal gjøre er å rakke ned på deg selv. Heller ikke om du blir avvist. Det er bra du også fokuserer på at du har potensialet til å være en veldig god kjæreste. Det er dessverre mange kule og fantastiske gutter som kanskje blir litt ignorert av jenter, nettopp på grunn av at de ikke gjør så mye utav seg, slik at de får lite oppmerksomhet. Jeg har tidligere kun hatt forhold med typiske "badboys" (selv om begrepet gir meg frysninger, hater ordet) fordi at de som regel er mer synlige. Riktignok har ikke forholdene vært gode, stabile forhold. Anonymous poster hash: f594b...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Min oppfatning av denne typen menn (jeg har datet et knippe av dem) er at jeg alltid sitter igjen med følelsen av at de først og fremst bare er ute etter sin første kjæreste, bare for å nettopp ha sin første kjæreste, og da føler jeg meg veldig lite spesiell. Ofte er disse guttene av typen som ikke tør å sette ned foten, og er de som spør om de kan gjøre hver eneste ting som f.eks ta deg i hånda osv. De lar seg overkjøre og gjør det meste for å tekkes daten. Jeg tror alfa og omega her er at du jobber med selvtilliten din og blir trygg på deg selv før du går i gang. Folk liker andre som gir dem litt motstand. Tro på deg selv, og når du vil date en dame så må det være fordi du er interessert i henne, ikke bare fordi du har kommet over en som du kunne hatt sjans på og til nøds kunne være med. Anonymous poster hash: 719e2...f04 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Egenskapene du nevner er egenskaper jenter virkelig setter pris på i et forhold, men de er normalt sett ikke egenskaper til å få jenter til å bli interessert i et forhold hvis du skjønner. Så du må vise en annen side av deg selv i starten og heller la disse egenskapene komme mer og mer fram utover i forholdet. Nei jeg mener ikke at du skal være et rasshøl i starten, bare litt mer care. Som mange ovenfor har skrevet så har gutter som meg og deg veldig lett for å sette jenta på en pidestall, være overdrevent redd for å såre henne og ikke tørre å være uenige med henne. Hvis dette er ting du kjenner igjen hos deg selv er du nødt til å forandre på det. Ikke vær redd for å være litt frekk og spydig(men på en leken måte, alltid med en smil) Tilslutt vil jeg si at du ikke har noen grunn til å være misunnelig på gutter du ser på som rasshøl og lett får damer. Jeg er hvertfall veldig glad at jeg er født som jeg er, og jeg er sikker på at vi lever et veldig mye lykkeligere liv en disse når vi først får selvtilliten på plass. Pluss jentene som ender opp i et forhold med oss har det mye bedre enn jentene som ender opp i forhold med rasshøl Anonymous poster hash: c4df4...32e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Tror nok det er håp for sånne som deg også! Ting tar bare litt lengre tid når man er sjenert. Jeg tiltrekkes utelukkende av sjenerte gutter/menn. Og er heller ikke så hypp på disse typiske "kjekkingene" som oser av selvtillit. Anonymous poster hash: 24ee3...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Hadde enno slike utsegn vore sanne... Det er sant. Snill, empatisk og trofast er veldig gode egenskaper. Anonymous poster hash: 3d359...66f 1
OooO Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Du høres ut som akkurat en sånn mann jeg vil ha Anonymous poster hash: 3d359...66f Slike utsagn skal du være veldig forsiktig med å høre på, ts. Selvfølgelig "vil" hun ha en slik mann, dvs, hun vil ha slike menn til å fortsette å være like sjenerte og usikre fordi det er til hennes fordel. Disse mennene er nemlig perfekte for kvinner som over hodet ikke verdsetter sex eller bryr seg nevneverdig om å ha en partner å tenne på, men heller menn som villig holder seg i skinnet, kan gi oppmerksomet, og ikke prøver på noe tull, mens hun enten får egoet matet eller vommen fylt opp for dine penger. Faktumet er at du per i dag ikke vil kunne tiltrekke deg en kvinne du selv er interessert i. For å tiltrekke deg en kvinne med seksuelle lyster så må du kunne skape regntid i saharaen de har mellom beina, og for å komme dit må du først opp med selvtilliten som gjør at du er komfortabel med å være deg selv rundt kvinner, (siden du er sjenert så gjelder dette antageligvis rundt folk flest) og å tørre å prate med dem, uavhengig hva de syns om det eller ikke. Nå hadde jeg et godt grunnlag til å satse på ren atletisk estetikk alene, men jeg blir stadig utfordret av tynne, svake, feminine menn og riddere på byen, som er mer velartikulerte og sofistikerte, så jeg faktisk må yte en innsats selv i blant for å få med noen hjem, så det er tydelig at det er flere måter å få kvinner til å skreve på, så blås i utseende. Du må nok som 90% av andre menn sette deg ned etter jobb/skole og pugge tema du kan bruke som samtaleemner for å vekke interessen deres, så må du prøve og feile til erfaringen hjelper deg å lykkes. Og ikke vær for kresen i begynnelsen, er du smart så prøver du deg på de i det midtre sjiktet. De er egentlig ikke lettere å få enn de pene, men de er lettere å øve seg på seksuelt siden de vet de ikke har nok markedsverdi i utseende alene til å kun kunne tilby middelmådig sex, og du kommer til å gå lei av samme dama etterhvert, så målet må være å ble seksuelt aktiv med flere, og da skal du ha følelsen av at du klatrer for å holde motivasjonen oppe. Derfor bør du starte med ditt litt lavere, så du ikke går rundt og angrer på at du gikk lei av det som kanskje kan føles som den fineste du noen gang kunne få. Vet av menn som har gått seg fast i den og falt tidlig ut av gamet før det i heletatt begynte. 2
OooO Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Det er sant. Snill, empatisk og trofast er veldig gode egenskaper.Anonymous poster hash: 3d359...66f For en reservepappa. Det er ærlig talt kvalmende å se hvordan dere villeder guttene som tillitsfullt ber dere om litt veiledning. Normale menn som ikke har sosiale hemninger vet da utmerket godt at man ikke ber kvinner om råd, fordi kvinner har sine selvinteresser å i vareta der sex sjeldent er høyt prioritert, men sjenerte menn uten mye sosial omgang med kvinner kan lett lures til å tro på humbuget deres og dermed sløse bort ungdommen sin på å dekke kvinners primærinteresser som trygghet, oppvarting og komfor og få neglesjert sine egne primærinteresser som er sex. Jeg vet at kvinner har problemer med å forstå omfanget av den skaden de kan påføre andre gjennom manipulasjon, men dere vet at det moralsk sett er forkastelig å bruke andre mennesker på denne måten. 2
Labbefrøken Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Hør bare for all del ikke på OooO TS. Det finnes mange kvinner som leter etter de kvalitetene i en mann, og som også har de samme kvalitetene selv 1
Staketten Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Hør bare for all del ikke på OooO TS. Det finnes mange kvinner som leter etter de kvalitetene i en mann, og som også har de samme kvalitetene selv Som kanskje også er single?
Staketten Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Det må være trist å være så bitter på kvinner. Ja, det er trist å aldri vera bra nok.
Labbefrøken Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 Som kanskje også er single? Selvfølgelig finnes de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå