Gjest King James Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Hva er de siste bøker dere har kjøpt dette er de siste jeg har kjøpt Tsjetnia der enkene blir selvmordsbombere av Ingvald Godal Er Liv i Helvete av Siri Lill Mannes Great Novels of Jane Austen The Brontes A-Z av Lisa Paddock og Carl Rollyson historien Om Den Forbløffede Kongen av Gonzalo Torrente Ballester og til slutt hvor mange bøker har dere. har bare 140 ..trodde jeg hadde flere.
Arkana Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Sist kjøpte bok var Monstrous Regiment av Terry Pratchett. Det er komplett umulig for meg å telle antall bøker, altfor mange.
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Siste bok jeg kjøpte var Smaken av fløyel av Sarah Waters. Hvor mange bøker jeg har.... 300 - 400 - 500? Aner ikke, men alt for mange iallfall. Og hva gjør jeg... Jo, finner en bok jeg bare må ha :-? Noen har jeg framme, andre står lagret på loft og i kjeller samt hos min mor. En av mine store svakheter i mitt liv. Kanskje den dagen hvor unger har flyttet hjemmefra og soverom blir ledig. Kanskje at jeg da kan se og vite hvor mange bøker jeg har.
Grooo Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Den siste boken jeg kjøpte var "Ingenting å skrive hjem om" fra Kagge forlag. I tillegg kom det tre bøker i posten i dag: Michael Moores "Dumme hvite menn" og to interiørbøker. Ett raskt overslag sier at jeg har rundt 900 bøker her i leiligheten, de har blitt kjøpt inn de fire årene jeg har bodd hjemmefra. Så har jeg vel rund 4-500 bøker hjemme hos foreldrene mine også.. Minst.
Gjest LoisLane Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Jeg kjøpte sist Karsten Alnæs' nyeste bind i verdenshistorien. Tar en stund å komme gjennom! Har mange bøker, minst et par tusen, pluss mange hundre barnebøker. Kongen: Hvilken av de nye bøkene dine er du mest fornøyd med?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Siste jeg har kjøpt: "Der Gud gråter" av Siba Shakib "101 ... (hva het den? - har ikke rukket å lese enda) av Åsne Seierstad "Bokhandleren i Kabul" av Å.S.
Isiselin Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Hmmm... den siste var vel bind 1 i serien "Historien om Europa" av Karsten Alnæs og samtidig kjøpte jeg "Gobi - Djengis Khan" av Tor Åge Bringsværd. Hvor mange bøker jeg har er helt umulig å anslå. Har maaange bøker lagret på kott og hjemme hos min mor. I tillegg har jeg 250-300 bøker inne i leiligheten. Godt over 1000 bøker til sammen tror jeg... Lesehest av dimensjoner...
birgitte242 Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Sist kjøpte bok var "Bygging av mestringstillit -en metodebok om mestring av rusproblemer". Det blir (desverre) mye fag og lite skjønnlitteratur for tiden, jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg kjøpte en roman (akkurat det kan kanskje ha noe med at jeg har meldt meg ut av alle bokklubber :-) ). Ellers har jeg alltid vært en lesehest og har en omfattende boksamling.
Midnattsol Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 - Innred med farger - Hobbyideèr til hjemmet - Kort for alle anledninger - Bo i stuen - Bo på soverommet Aner ikke hvor mange bøker jeg har.
opa| Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 Brannvegg - Henning Mankell Et skritt etter - Henning Mankell Har 150 ca trur jeg. Synd at bøker er så dyre om de er. Merkes epsielt når man er student.
Gjest Catwoman Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 den siste kjøpte.... er ikke helt sikker men tror det var Bakgård av Ari Behn (forøvrig en super bok) Orker ikke begynne å telle alle bøkene mine... men det er mange.
philippa starck Skrevet 29. april 2004 #14 Skrevet 29. april 2004 "Bo i stuen" var mitt siste innkjøp. Jeg aner ikke hvor mange bøker jeg har - men det er hvertfall 5 bokhyller. For tiden ligger alle bøkene nedpakket i kartonger, men når bare kjellerstuen vår blir ferdig - DA skal det bli orden i sysakene! Da lager jeg meg en liten "bibliotekkrok" i et hjørne...
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2004 #15 Skrevet 29. april 2004 Siste bøker kjøpt: - Tatt av kvinnen - Bridget Jones Dagbok - En shopoholikers hemmelige drømmeverden - En shopoholikers umotståelige nye verden Boksalg i kjeller'n på Haugen Aner ikke hvor mange bøker jeg har, men siden jeg har gått i forskjellige bokklubber siden jeg ble født så er det en del. Leser i snitt 7 bøker i uka i sommerferiene, men det blir det ikke tid til så lenge det er skole.
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 #16 Skrevet 29. april 2004 Var innom en bokhandler forrige uke, hvor det var skikkelig tilbud. Fyll en pose med så mange bøker du klarer for 100 kr! Ble en del bøker der ja. Husker ikke navnet på dem sånn i farten, men rett før der igjen bestillte jeg bøkene "Frankenstein" og "Dracula".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå