Gjest Lise Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har på mange måter funne drømmemannen, vi passer utrolig godt i sammen på de fleste områder, men et problem og en bekymring er at han er med i en klubb som tar en god del tid. Han er på møte med klubben hver onsdag ettermiddag/kveld og den fører med seg en del reising, festing og jobb. Dette er ikke en interesse som jeg kan dele med han, utenom å være med på festene, noe jeg ikke oker så mye av. Jeg er ferdig med "festelivet." Vi har ikke vært kjærester så lenge og bor ikke sammen, han har samvær med barn på en annen ukedag, og annenhver helg, jeg har også et barn og av forskjellige grunner er det vanskelig å få til å være sammen disse dagene. Nå har han fått tilbud om å være med i et band. Litt på gøy, men de tar også sikte på å kunne ta spillejobber etterhvert. De er flinke. Han vil altså øve en dag i uken ++. Tre av ukedagene er han altså opptatt i tillegg til fredagen som han har barna (vi kan nok sees noen timer da, men det blir liksom ikke ordentlig kvalitetstid føler jeg) og så er han opptatt en god del av de "barnefrie" helgene med fester han "må" på, ting han må være med på osv...og jeg KAN være med på det meste av dette, men som sagt å feste annenhver helg eller litt sjeldnere er ikke noe for meg (lenger) Huff :-( det er jo positivt at han har hobbyer og jeg vil ikke be han kutte ut disse, men jeg vet ikke om det kan funke. Er litt skuffet over at han forteller om de nye planene til meg uten å nevne noe om forholdet vårt oppi alt, fordi det har vært et ganske stort tema dette med klubben og om han egentlig har tid til meg, noe han mener han har og han har skulle kutte mye ned, noe som ikke har skjedd. Hva synes dere om dette, kunne slikt funket for dere?
Molte Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 En jeg knapt ser, hadde ikke funka for meg.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hva synes dere om dette, kunne slikt funket for dere? Nei. Jeg ville funnet en som har mer tid til oss, og som viser at han prioriterer oss. Ps. Hva ved han er det som gjør at du kaller han for drømmemannen?
Gjest Lise Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Nei. Jeg ville funnet en som har mer tid til oss, og som viser at han prioriterer oss. Ps. Hva ved han er det som gjør at du kaller han for drømmemannen? Kjemien mellom oss, vi er så like på så mye og har det fantastisk kjekt sammen, det er derfor dette gjør det så vanskelig. Hadde jeg hatt litt mindre følelser for han hadde saken vært grei...
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Hei, Jeg har nettopp vært i akkurat samme situasjon selv. Typen har en hobby som gjør at han må reise bort i helgene, i tillegg har han en en annen aktivitet fast på tirsdager, og bruker som regel minst en av de andre kveldene til en tredje hobby. I tillegg reiser han bort en del ifm jobben og trenger noen alenekvelder i uka hvor han bare kobler av fordi han er sliten osv. Det blir begrenset med tid sammen, for å si det sånn... Jeg maste en stund om at han burde prioritere forholdet mer, men han skjøv det foran seg. Det hele gjorde meg usikker på hvor seriøs han var, og det ble plagsomt for meg.Til slutt sa jeg at jeg ikke orket mer og var klar til å gjøre det slutt. Da skjønte han alvoret og la om livsstilen og begynte å sette av tid til meg. Det har gitt meg en helt annen trygghet og ro i forholdet, og jeg ser at han faktisk trives bedre når han kommer nærmere meg også., Jeg vet alle samlivsterapeuter advarer mot å stille ultimatum, men det var det som måtte til for meg iallfall. Men da var jeg klar til å gjennomføre det også. Anonymous poster hash: 5b3b2...f9b
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det burde jo være tid til å prioritere alle da. Både samliv og jobb / hobby eventuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå