AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har så lyst på kjæreste! Har kommet over eksen for en stund siden og føler meg derfor klar. Men jeg er ikke helt desperat heller. Derfor vil jeg ta det rolig og gå rolig fremover. Jeg har lyst å gå på byn sammen med en singel venninne (vet ikke om noe annet sted å begynne...så begynner nå der). Jeg vet at man kanskje ikke finner en på byn, pga. man er full osv. Men jeg vil gi det en sjanse. Så hvordan skal jeg oppføre meg hvis jeg møter noen? Jeg vil så klart selv gå inn for å ta intiativ og ikke "stå der" å vente på at noen kommer til meg/oss. Jeg kommer ikke til å drikke mye, kun et par drinker slik jeg blir litt brisen. Ikke noe kjekt å drite seg ut! Så hva kan man si for å gjøre gutter/menn oppmerksomme at man er singel og er på "jakt"? Har ikke lyst at noen skal tro jeg er ute etter sex, for det vil jeg ikke. Anonymous poster hash: 215bf...186
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 De fleste guttene du møter på byen er ute etter en ons, og ikke forhold. Men jeg møtte faktisk min kjæreste på ute på en fest, så det er vel håp. Vi kysset osv, var som kjærester for en natt, var ganske romantisk på en måte. Og vi hadde heller ikke sex eller noe, og fortsatte kontakten etter den kvelden. Anonymous poster hash: 770cd...5f1
skyflakes Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Bare.. flørt litt! Vær i godt humør, vær interessert i det han sier, hold en ok-ikke-alt-for-pågående-samtale. Men som nevnt over, tror nok de fleste brisne gutter på byen er mest interessert i et ligg, så ikke ha helt urealstiske forventninger.
kills Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 De fleste er nok ikke ute etter forhold, men om du får god kontakt med noen kan du jo alltids spørre om de ønsker å treffes senere. Kjenner til flere tilfeller hvor venninner har funnet nåværende kjæreste på fest eller på byen, men når det er sagt så har kun en av dem hatt sex med fyren første kvelden. Sistnevnte kan også fungere men da bør man gjerne være god nok til at noen skal ha lyst til å møte deg igjen etter å ha dratt det lengste strået med deg. Er ikke vanskeligere enn å være seg selv, hold en lett og flørtende tone og vis at du er interessert. Spør mye om vedkommende, og det er strengt tatt ikke upassende å spørre hva de er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg er ikke enig i at man ikke kan møte kjærester på byen.Har bare å gjøre med hvordan man oppfører seg og at man setter grenser Greia er å ikke være for full, og ikke bli med noen hjem første kvelden. Avtal heller å møtes en annen dag, edru. De gutta som blir sure fordi du ikke vil være med de hjem og gi dem en avsugning er ikke verdt å bli kjent med spør du meg. Også må du se an målgruppen. Pappagutter etc er veldig opptatt av avsugninger, mens den joviale typen fra Stovner er kanskje litt mer ordentlig og venter gjerne med sex og avsugninger. Men du må uansett snakke med folk og gå etter magefølelsen tror jeg! Anonymous poster hash: 6278c...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå