AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 La oss si at en du datet hadde lånt din pc et øyeblikk. Senere, da du var alene, oppdaget du at han hadde glemt å logge ut fra Facebook. Du hadde altså hatt sjansen til å lese alt av private meldinger, søke opp ditt eget navn blant meldinger for å se om han har skrevet noe om deg til noen, etc etc. Dere hadde vært av-og-på en stund, så det kunne være mye interessant stoff å finne om hva han hadde holdt på med når det gjaldt damer f.eks. Ville du ha klart å motstå fristelsen? Helt, helt ærlig? Anonymous poster hash: 7e9e9...286
Bloggleseren Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot seg, heter det, så nei, det ville jeg ikke ha gjort. Hadde nemlig tenkt at en date som smugleste FB-kontoen min var litt psyko, ville vært redd for det, i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hadde helt klart snoket. Takk for svar! Menn er selvsagt velkomne til å svare også, det glemte jeg å skrive. TS Anonymous poster hash: 7e9e9...286
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Jeg hadde nok ikke det. Snoker ikke i private ting uten at vedkommende vet om det hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Det handler vel hovedsaklig om moral. Noen har det. Andre ikke. Anonymous poster hash: 7a552...2d3 2
Cindi Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Helt ærlig: Nei. Mannen min er automatisk pålogget facebook på ipaden alltid, men jeg logger han alltid bare av for så å logge meg selv på dersom jeg skal bruke ipaden. Ville hatt muligheten mange ganger om jeg hadde ønsket det, men har ingen interesse av det. Det er et tillitsbrudd, og regel nummer èn for meg i et forhold er at man skal være ærlige mot hverandre og at man skal kunne stole på hverandre. Mannen min har forøvrig passordet til alle mine sider, som facebook, mail etc. Fordi jeg av og til ber han sjekke ting for meg når jeg ikke har internett tilgjengelig. Og jeg har faktisk en tro og forventning om at han gjør "det han skal" og ikke noe mer når han er inne. Samtidig som jeg presiserer overfor han at jeg ikke har noen hemmeligheter for han, det handler kun om tillit. Jeg tenker at dersom man starter et forhold med så lite tillit, så har man lite å gå på. Stole på hverandre, inntil det motsatte er bevist. Og hva han sier om deg til kompisene på SINE private medier, har du faktisk ingenting med. Ergerlig eller ei. 1
#Sunrise Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Jeg kunne snoka , men ikke på meldinger, der kan det stå mye rart, og mye privat.men derimot,så kunne jeg snoka på venna han, og bilder han har lagt ut på facebook, og bilder venna hans har tagga han i, som jeg ikke kunne se:)
Gjest Tekola Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg ville kanskje snoket litt på vennelista og bilder, men faktisk ikke meldinger. Jeg er nysgjerrig, men selv jeg har grenser Det gjelder nå også. Vi har begge full oversikt over hverandres passord og brukernavn, nettopp fordi det kan være praktisk "Kan du fikse, kan ikke du sjekke osv". Men også fordi vi ikke holder ting skjult og vet at vi respekterer hverandres privatliv. Endret 20. september 2013 av Tekola
Sjokoladenøtt Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Jeg er verdens største snok av alle snoker.. så ja. Men ingen finner ut at jeg gjør det Fordeler ved å være datanerd gitt..
Ulla Ullsokk Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Aldri! Det er noe man bare ikke gjør! Det nedgraderer deg som menneske å snoke i andres private ting. Eneste unntaket er hvis du er nærmest sikker på at samboer/ektefelle er utro, da er det formildende omstendigheter. Men bare fordi du er nysgjerrig? Ikke tale om!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Den gamle meg hadde snoka, men den "nye" meg hadde ikke snoka. Er skummelt hva man kan finne... Dessverre. Så jeg hadde bare logget av uten å tenke meg om. Anonymous poster hash: 544a2...1c9
RetroGirl Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Nei. Er ikke alt som er ment for alles øyne,og det har jeg heller ikke interesse av. Tenker bare om jeg hadde lest noe jeg virkelig ville ha stusset på/lurt på,hvordan skulle jeg da ha klart å forholde meg vanlig ovenfor denne personen i etterkant da? Nei,det er ikke verdt det
Petra75 Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Hadde gått forbi pc-en flere ganger, og scrollet litt opp og ned på feeden, men hadde holdt meg unna meldinger.
WinterDawn Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 Tricky. Har lyst til å svare at jeg har så god moral at jeg hadde latt vær, men jeg tror dessverre jeg hadde falt for fristelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå