AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Har nettopp drukket en kopp kakao. Tidligere i dag har jeg spist wienerbrød, sjokolade og to nutrilettbarer (i tillegg til et grovt rundstykke med skinke til frokost, et likt til lunsj og pasta med skinke og gulrøtter til middag). Havnet nok på laangt over 2000 kcal. Er nå skikkelig kvalm, og drømmer om et slankere og sunnere liv. I morgen skal det begynne! Er det noen som er med? Jeg vil ned fem kilo. Har dere noen slanketips? Anonymous poster hash: 679ed...4c5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg er med! I dag har jeg spist: 1 mellomgrovt rundstykke med kjøttpålegg til frokost 1 melkerull til lunsj 2 pizzastykker til middag Sei- gulrot- og ingefærsuppe til kveldsmat (dagens eneste ordentlig sunne måltid) I tillegg spiste jeg nettopp masse muffinsrøre... Klarer ikke å få noe rutine i måltidene, eller å spise sunt til ALLE måltider. Kan f.eks. spise sunt på dagen, og skeie ut heeelt på kvelden. Ingen selvkontroll, haha. Veide 60,5 kg i morges, vil ned til rundt 52. Veide det for rundt halvannet år siden. Lykke til, trådstarter! Anonymous poster hash: 1da32...ad2 1
Gjest Mupsi Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Jeg er med! Jeg skal ned i hvertfall 20 kg så det er vel bare å brette opp ermene og sette i gang! I dag har jeg ikke spist så mye, litt potetgull til frokost og en kyllingtallerken til middag. Drukket litt appelsinjuice og iste. Spiser for sjelden, og kan overspise godteri og annet til de grader som gjør at jeg legger på meg, beveger meg også for lite. Mye å ta tak i med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg er med skal ned 7,5 kg. Veier nå 59,5. Gleder meg til å starte! - A Anonymous poster hash: 47008...c09
belle_ Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Jeg er med, har allerede begynt. Skal ned 5 kg snarest. I dag har jeg spist: To brødskiver med egg. To tacoskjell med karbonadedeig og grønnsaker. Ikke fått trent i dag. Men skal prøve å få trent 4 dager i uken fremmover. Allerede gått ned 1 kg fra forrige uke.
Gjest Wei Wei Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Her er det flere med samme mål som deg. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=773959
Kiarapus Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Kan jeg være med selv om jeg har tyvstartet litt?? Jeg skal ned iallefall 25 kg, så får jeg se hva jeg sier når jeg er der. Jeg har så langt alt gått ned 4,5 kg på to uker. *stolt av meg selv* B-) 1
Antiqued Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg er med, men har tyvstartet litt jeg også. Et godt tips er å ta i brukt Shapeupclub. Finnes som app til mobil, den er helt genial. Men husk å dobbeltsjekk næringsinnholdet i maten du velger fra listene. Jeg spiste mango til frokost i dag, og skulle legge inn det - da fant jeg blant annet mango, 100 g, 1224124 kcal. Som selvfølgelig er helt feil, haha! Men der lå også inne 90 kcal per 100 g, 100 kcal per 100 g osv, men det er feil. Så er lurt å dobbeltsjekke og google matens næringsinnhold for å være 100% sikker på at du har valgt rett matvare, slik at oppsummeringen blir rett. Edit: Den laveste vekten jeg har vært på er 64 kg, men veier nå 75 kg - så skal ned til 64 kg igjen og litt til. Har holdt på med denne slankinga mi i litt over 1 år, og har gått ned fra 85 kg. Er 173 høy. Endret 20. september 2013 av Antiqued
Kiarapus Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 da fant jeg blant annet mango, 100 g, 1224124 kcal. Som selvfølgelig er helt feil, haha! Det var ikke bare snakk om LITT feil heller det da! Jeg sitter har også akkurat spist frokost. Havregrøt. Begynner å bli lei det. Men det funker så bra til meg. Skulle ønske jeg fant noe annet som var like effektivt men som ikke var grøt!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Har dere noen slanketips? Anonymous poster hash: 679ed...4c5 100 slanketips: http://www.kk.no/783254/100-smarte-slanketips Anonymous poster hash: d4f5f...777 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Fint å se at noen ville være med meg! Frokosten min har i dag bestått av: - 2 husman knekkebrød - 2 ts philadelfia light - 1 tomat - 2 kapsler Møllers trang - 2 kopper svart kaffe Til sammen 132 kcal. Det kan jeg like! (Vil forresten anbefale knekkebrød med light philadelfia, tomat og oregano på. Få kalorier, men godt og ganske mettende.) Har dere noen gode frokosttips? :-) Anonymous poster hash: 679ed...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 ... Har dere noen gode frokosttips? :-) Anonymous poster hash: 679ed...4c5 http://www.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/article723570.ece http://www.klikk.no/helse/dinkost/ernaring/article781162.ece http://aktivtrening.com/vekttap/slik-spiser-du-nar-du-skal-slanke-deg Anonymous poster hash: d4f5f...777
Nerine_ Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Jeg er med, har allerede begynt. Skal ned 5 kg snarest. I dag har jeg spist: To brødskiver med egg. To tacoskjell med karbonadedeig og grønnsaker. Ikke fått trent i dag. Men skal prøve å få trent 4 dager i uken fremmover. Allerede gått ned 1 kg fra forrige uke. Det er da altfor lite mat på en dag! 2
belle_ Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Det er da altfor lite mat på en dag! Det er jeg veldig klar over Men har ikke trent så da overlever jeg en dag med mindre mat enn ellers.
Gjest Linaria Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Jeg er også med, men jeg har tjuvstartet litt jeg også. Har gått ned 7,5 kg. Er på 65 nå og vil ned ca. 10 til. I dag har jeg spist: - Havregrøt med kanel og smør (hadde ikke greid å spise havregrøt hver dag uten en liten skje smør oppi) - Yoghurt med frokostblanding oppi - Laks med gulrøtter Kjenner jeg er litt sulten nå. Tror jeg tar meg en frukt
Gjest *kokos* Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Jeg var flink i vår og sommer, og gikk fra 69 til 63 kg. Nå er jeg opp på 64-65, og jegkjennee at de dårlige vanene er på tur tilbake. Jeg spiser sunt til alle måltider, men jeg sprekker på jobben, hvor det ALLTID er noe søtsaker tilgjengelig! Hvordan skal jeg klare å gå forbi muffinsfatet/kjeksskålen uten å forsyne meg, 100 ganger om dagen? Målet mitt er å stabilisere meg på 63 kg, pg komme inn i en god styrketreningsrutine. Mye grønt, egg og CC, Ryvita, fisk, makrell og rent kjøtt. Fett fra nøtter og avocado, men synes det er vanskelig å balansere alt. Må nok fram med Fitness Pal igjen!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Kan du ta det opp med de som kjøper inn søtsakene at det hadde vært mer forfriskende med frukt stående framme? Mange arbeidsplasser som er flinke på å kjøpe inn frukt nå om dagen, samtidig er det mange som holder fast på gamle vaner med å ha mye usunt stående fremme til kos. Sender feil signal og selv om det er du som velger å spise det usunne, så er det ikke så dumt å forhøre seg om dere kan innføre frukt på jobben. Alternativ B er rett og slett å bestemme deg for å ikke spise det som står framme, da får du virkelig utviklet en indre styrke iallefall om det er der problemet ligger. Anonymous poster hash: b7365...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #18 Skrevet 21. september 2013 Kan jeg være med? Selv om jeg er litt seint ute? Jeg har lagt på meg 8 kg det siste halvåret. Veier nå 66kg er 161 cm høy, aller helst vil jeg gå ned 15 kg. Men i første omgang vil jeg ned til 58 kg som var vekten min før. I dag har jeg spist: 1 skive grovt brød meg 2 speilegg 1 chai latte 1 lite kjeks Har enda ikke rukket å spise middag og kvelds så det blir mer mat. *Burt*Anonymous poster hash: bd6da...5fd 1
Gjest *kokos* Skrevet 21. september 2013 #19 Skrevet 21. september 2013 Kan du ta det opp med de som kjøper inn søtsakene at det hadde vært mer forfriskende med frukt stående framme? Mange arbeidsplasser som er flinke på å kjøpe inn frukt nå om dagen, samtidig er det mange som holder fast på gamle vaner med å ha mye usunt stående fremme til kos. Sender feil signal og selv om det er du som velger å spise det usunne, så er det ikke så dumt å forhøre seg om dere kan innføre frukt på jobben. Alternativ B er rett og slett å bestemme deg for å ikke spise det som står framme, da får du virkelig utviklet en indre styrke iallefall om det er der problemet ligger.Anonymous poster hash: b7365...5f3 Jeg vet ikke helt hvorfor det alltid er søtt der. Det er mange bakeglade kvinnfolk der, og så er det isst alltid noe å feire. Men mens de andre tar én twist, klarer ikke jeg å stoppe. Så jeg må nok bare holde meg unna. Men hvordan får en samla opp nok swlvkontroll til det???
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 Dere som veier 60 kg eller under, hva skal dere slanke dere for? Er dere 160 høy eller slikt?Anonymous poster hash: 744da...662 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå