AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Er på leting etter nytt sted å leie, og ser at dette selskapet har masse leiligheter ute til leie hele tiden. Leilighetene er ikke så fine, og heller ikke kjempebillige, men de har mange akkurat i det området jeg kunne tenke meg å bo. Men vil gjerne høre om noen her inne har erfaringer med selskapet, og vet om det er greit å leie hos dem. Ser at det ble fremstilt som "utskjelt" i 2011, men de kan jo ha endret seg Anonymous poster hash: 1988f...8f1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Dårlig erfaring,men kan jo hende jeg var en av de uheldige. Redd for å gå for mye i detalj da de kanskje kan se dette og finne ut hvem jeg er. Men hadde 3 svært kritikkverdige episoder da jeg leide hos dem noen år tilbake. Vil nok ikke leie hos de igjen. Anonymous poster hash: 20da8...7ea
Olive Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Kjenner 2 stykker som har leid hos dem. Begge hadde negative erfaringer, det ene tilfellet endte med rettsak.
Zzyzx Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Tror det var det selskapet som kastet hun luksusfellendeltageren ut på gata, med valper og det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå