AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Tror dere det? Jeg er redd for at jeg enten A. Får en fake veske B. Ikke får noe i det hele tatt. Tenker på å kjøpe fra en selger med god "satisfaction-rate" av tidligere kjøpere. Men likevel? Anonymous poster hash: 7471a...124
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Hvis du kjøper ei skinnveske til 53 000 fordi den er fra Hermès har du blitt lurt et eller annet sted på veien, ja. Anonymous poster hash: cb7cd...6c9 Anonymous poster hash: cb7cd...6c9 31
Lulilelu Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Betal med paypal så må de ta ansvar hvis du ikke får varen. Da betaler de deg pengene tilbake og tar opp kampen med selger. Men jeg har ikke lest om det finnes noe grense i forhold til pris så det må du undersøke.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Kvinnfolk som brenner 53 tusen på en veske er noe jeg aldri forstår. Anonymous poster hash: 2b671...c45 20
levelivet Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Det er dårlig gjort av meg å spore av tråden, men jeg tror noen før eller siden vil komme til å gjøre det. Kan jeg bare spørre... Jeg har alltid lurt. Hvorfor vil du ha en så dyr veske? 3
HvittHus Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 En så dyr veske kjøper man hos en autorisert forhandler, ikke på ebay. 23
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Det er dårlig gjort av meg å spore av tråden, men jeg tror noen før eller siden vil komme til å gjøre det. Kan jeg bare spørre... Jeg har alltid lurt. Hvorfor vil du ha en så dyr veske? Fordi jeg har god økonomi og det er et statussymbol. Kan vi nå spore tråden tilbake... Tror dere det er stor sannsynlighet for at jeg blir lurt og enten får en fake eller ingenting? Anonymous poster hash: 7471a...124 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 En så dyr veske kjøper man hos en autorisert forhandler, ikke på ebay. Men Hermes-butikkene har ventelister på flere år... Å vente fem år er litt i meste laget for meg! Anonymous poster hash: 7471a...124
levelivet Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Fordi jeg har god økonomi og det er et statussymbol. Kan vi nå spore tråden tilbake... Tror dere det er stor sannsynlighet for at jeg blir lurt og enten får en fake eller ingenting? Anonymous poster hash: 7471a...124 Selve sannsynligheten er det vel tryggest å regne ut selv. Sannsynligheten for at noen svarer feil iløpet av denne tråden er også sannsynlig. Tenk på det :-) 1
Miss Lucky Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Jeg hadde i alle fall ikke tatt sjansen 5
Anglofil Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 53000 kr? Hadde jeg aldri tatt sjansen på! Altså, jeg vet og tror det er mye ekte på eBay, det handler bare om å kjenne de rette kontaktene og også vite hvor man skal se og lete. Jeg har selv handlet en del Michael Kors-vesker og klokker i det siste. Alle er ekte varer, men dog ikke til en så høy pris som du nevner her (den dyreste varen jeg har kjøpt er en klokke til 1000 kr). Stort sett har varene enten vært utstillingsvarer eller brukte. Så lenge varen ser fin ut spiller det liten rolle for meg. Et poeng er at man ikke bør handle for mer enn man faktisk har råd til å tape. Spørsmålet blir da: har du råd til tape 53000 kr? Mvh Yvonne 1
Pene sko... Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 (endret) Kvinnfolk som brenner 53 tusen på en veske er noe jeg aldri forstår. Anonymous poster hash: 2b671...c45 Kan ikke si menn er så mye bedre som tidvis alene vedtar at familien skal ha et mindre og mer spartansk anlagt hus, slik at far i huset kan ta seg råd til å brenne av over 1 mill av huslånet på en ofte upraktisk penisforlenger av en bil som halveres i verdi straks fars widescreenrumpe setter sitt avtrykk i skinnsetene, sånn at han kan være kongen blant den barnslige stammen av en guttegjeng og samtidig kunne imponere elskerinnen sin ved å vise hva slags storstilt sugardaddy han er... : / Men on-topic: Brukte vesker i den prisklassen på Ebay...? Hm, skeptisk. Endret 19. september 2013 av Pene sko... 14
Neket Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Jeg hadde heller svidd en mill på bil, en 53.000 på en veske...selv om man kan få en ok bruktbil bare for vesken 2
Miss Lucky Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Kan jo være hun allerede har en bil til en million , så neste i rekken er drømmeveske 1
Pene sko... Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 (endret) Kan jo være hun allerede har en bil til en million , så neste i rekken er drømmeveske Da kan du like gjerne kjøpe den direkte fra Hermes. Ikke kikke på shady annonser på Ebay. Har du faktisk råd til en sportslig toseter av en millionbil, så har du vel også råd til å avse i underkant av 60k for en veske direkte fra forhandler. Endret 19. september 2013 av Pene sko... 3
Anglofil Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 Da kan du like gjerne kjøpe den direkte fra Hermes. Ikke kikke på shady annonser på Ebay. Har du faktisk råd til en sportslig toseter av en millionbil, så har du vel også råd til å avse i underkant av 60k for en veske. Nå virker det ikke som det står på pengene, men ventetida det tar før man kan kjøpe seg en slik veske. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Kanskje banken ringer deg og spør om du er coco loco.. Anonymous poster hash: 367a4...d0b 8
Miss Lucky Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Er stortsett flere års venteliste på disse veskene, dermed litt kjappere å kjøre en brukt
Pene sko... Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 (endret) Er stortsett flere års venteliste på disse veskene, dermed litt kjappere å kjøre en brukt Det ante meg ikke at det var slike ventelister. Men da skjønner jeg at det ikke er ønskelig å vente opptil flere år på en veske. Men bruktmarkedet er skummelt. Skulle jeg begitt meg ut på dette prosjektet ville jeg anvendt kjente auskjonshus som første instanse. Om de selv ikke har fått inn noe, så vet de som regel hvem som har slikt, som man kan kontakte. Endret 19. september 2013 av Pene sko... 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som selger sin Hermes Birkin? Anonymous poster hash: 7471a...124 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå