Gå til innhold

Hvit pizza

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ferske fiken, pinjekjerner, rosmarin og skinke er også godt.

Ellers er bacon og kantareller helt nydelig.

Anonymous poster hash: 96539...972
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvit pizza har jeg spist i 20 år. Fatter ikke at folk klarer å spise pizza med masse tomatsaus på *yuk*

Noen ganger dropper jeg saus, og bare har litt olje på bunnen før jeg legger på toppingen, men som oftest bruker jeg creme fraiche med hva enn jeg finner i krydderhyllen. Prøve seg frem så finner man fort sin favoritt :)

Skrevet

Hvit pizza har jeg spist i 20 år. Fatter ikke at folk klarer å spise pizza med masse tomatsaus på *yuk*

Noen ganger dropper jeg saus, og bare har litt olje på bunnen før jeg legger på toppingen, men som oftest bruker jeg creme fraiche med hva enn jeg finner i krydderhyllen. Prøve seg frem så finner man fort sin favoritt :)

...Og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på hvit pizza før nå. :laugh: Har hele livet mitt spist den med tomatsaus, og nå vil jeg prøve noe nytt. Skal få lagd pizzaen med creme fraiche så fort som mulig.

Anonymous poster hash: d3223...d25

Skrevet

Jeg lagde rødbrunhvit pizza i romjulen en gang - masse julekjøttrester, grønnsaker og tyttebærsyltetøy, pluss sausrester. Lekkert!

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

...Og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på hvit pizza før nå. :laugh: Har hele livet mitt spist den med tomatsaus, og nå vil jeg prøve noe nytt. Skal få lagd pizzaen med creme fraiche så fort som mulig.

Anonymous poster hash: d3223...d25

Gled deg masse til en matopplevelse uten like :) :)

Alle jeg kjenner som har prøvd hvit pizza hos meg har aldri laget pizza med tomatsaus igjen :ler:

Beste toppingen er chorizo, sterke kjøttboller, løk og vårløk.

Også topper det hele med ruccola etter steketiden.

Nei...blir nok pizza i løpet av denne uka ja :fnise:

Skrevet

Noen som kan forklare hvordan dette smaker? Ligner det på noe annen "vanlig" mat? Høres både godt og skummelt ut på en gang ;)

Anonymous poster hash: ba955...939
Gjest Funky Punk
Skrevet

Noen som kan forklare hvordan dette smaker? Ligner det på noe annen "vanlig" mat? Høres både godt og skummelt ut på en gang ;)

Har du spist innbakt pizza?

Da bruker de gjerne en hvit saus.

Skrevet

Jeg pleier å lage saus av creme fraiche og spinat, så den blir kanskje litt mer grønn da... uansett, veldig godt :)

Skrevet

Tja... man får en kremete smak. Veldig lite skummelt :)

Skrevet

Har du spist innbakt pizza?

Da bruker de gjerne en hvit saus.

Virkelig? Jeg har aldri spist innbakt pizza med hvit saus, bare med tomatsaus, ost og skinke.

Men det er jo en artig ide. Nesten som en lukket pai eller quiche

Skrevet

Nam! Hvit pizzasaus er utrolig godt. Jeg bruker den fra trinesmatblogg som noen har linket til tidligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...