Kosepia Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Først nå begynner det å gå opp for meg at det bare er noen få måneder igjen... Vi bestilte ringer i dag, så de skal være oss i hende om en ukes tid Vi har sett på de lenge.. Vi ville ha litt spesielle ringer, så vi havnet på Snorres vikingringer. Har ikke sett at de har hatt de på andre enn den ene bjørklund butikken.. De er i gull, og utenpå står det Amor Vincint Omnia i runeskrift. Synes de var kjempestilige :D Dessverre klarer jeg ikke å finne de på nett...
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Så fint! Må snart skaffe oss ringar vi også... Har de noe gravert inni dei?
Saeria Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Tror jeg har sett bilde av dem i en eller annen katalog. Hvilket metall er de i? Hvis det er de jeg tror det er, så er de utrolig stilige! :D
*Lene* Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Jeg skal hente våre ringer i dag :-) Vanlig enkle 3,5 mm gullringer!
Siam Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Vi bestilte ringer på mandag og vi skal også ha vanlig, enkle gullringer i 5mm. Får dem om noen få dager! Nå nærmer det seg, ja!
Kosepia Skrevet 28. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2004 Våre ringer er i gull, men de kan også fås i hvitt gull... Tror de lages av en eller annen Espeland eller noe i den duren. Veslo: Vi valgte å gravere inn det samme som vi har inni forlovelsesringene våre: Din XXX 31.07.04 (vi tenkte vi skulle ha Din XXX for evig og dato, men det ble for langt, siden min kjære har dobbeltnavn...) BAre 3 måneder igjen nå!! Og snart går innbydelsene i posten også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå