Gå til innhold

Slanker med ( skal på jente kveld ) hva bestille av desær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt lever et strengt liv for tiden ( teller kalorier trener osv og vekta er på vei ned heldigvis , så er det jente kveld på lørdag , vi skal ut på kafe hva kan jeg bestille som desær som er minst " skadelig " ?

Vurderer å eventuelt skippe middagen kansje :-/ ( er ca 3,9 kg fra mitt endelige mål så vil ikke ødelegge det heller )

Noen tips hva gjør dere som teller kalorier i en slik situasjon ?

Anonymous poster hash: cbdc7...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessert*

Sorry, jeg ble helt forstyrra av den feilen der.

Jeg tror nok ikke du går opp noe i vekt om du spiser ett lite kakestykke :)

Anonymous poster hash: a1c95...b9d
  • Liker 2
Skrevet

Spørs jo hva de har der. Har de f.eks. sorbet, kan det være et lurt valg. Selv pleier jeg å nøye meg med en kopp kaffe og en sjokoladebit/amuse-bouche.

Anonymous poster hash: c09c1...187
Skrevet

som sagt lever et strengt liv for tiden ( teller kalorier trener osv og vekta er på vei ned heldigvis , så er det jente kveld på lørdag , vi skal ut på kafe hva kan jeg bestille som desær som er minst " skadelig " ?

Vurderer å eventuelt skippe middagen kansje :-/ ( er ca 3,9 kg fra mitt endelige mål så vil ikke ødelegge det heller )

Noen tips hva gjør dere som teller kalorier i en slik situasjon ?

Anonymous poster hash: cbdc7...b84

Må du bestille dessert i det hele tatt?

Sier det samme som hun over, ta en kaffe med sjokoladebit til.

Anonymous poster hash: f4cb8...225

Skrevet

Om dette er noe du gjør sjelden, f.eks. én gang i måneden, ville jeg spist som normalt og kost meg.

Om det er noe som skjer flere ganger i uken derimot, ville jeg tatt en rett med masse grønnsaker og proteiner til middag, og en lett dessert som fromasje, mousse eller lignende.

Anonymous poster hash: 6d947...ba5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...