AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Er det bare meg, eller er det flere foreldre med barn I 10-11 års alder som også opplever barna som svært trassige? Syns barnet mitt er svært trassig og Ganske småfrekk til tider, med frekke komentarer og som syns at alt annet en å sitte foran pc`n er "boring"...om jeg kommer med forslag om ting vi kan finne på. ting som kino, turer, utendørsaktiviter og det meste egentlig blir møtt med en negative holdning (som om det var det kjeeedeligste I hele verden) dette gjelder ikke alltid, men ofte. når vi førstes gjør noen av tingene er det veldig hyggelig, men jeg føler jeg må SKAL vi gjøre . Føler jeg har en tenåring I huset til tider.. Anonymous poster hash: 13914...ab7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 " men jeg føler jeg må bestemme at dette SKAL vi gjøre" skal det stå. problemer med tastatur.. ts Anonymous poster hash: 13914...ab7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Pubtertens tidlige begynnelse, de begynner å rive seg løs og holder på å bli tenåringer. Anonymous poster hash: d42aa...f51
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Er det ikke det de sier, at når starten av tenårene starter og fram til de er utflyttnings klare så skal man være så lei av barna sine og bare ønsker å få de ut ikke helt seriøs her, men er vel kanskje litt sant i det å er helt vanlig at barn i den alderen kan være litt trassige, tror det beste kan være og overse det til tider, men og være frekk ville jeg ikke godtatt. Anonymous poster hash: 0cfdf...f53
Demether Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Min yngste datter er på mange måter veldig barnslig. Hun leker fremdeles med dukker f eks, men hun fikk menstruasjon for et år siden og jeg ser at hun herjes av hormoner. Hun er 12. Hun er ofte litt uhøflig og himler med øynene til ting jeg sier. Jeg prøver å være tålmodig og tenker at hun må få litt tid på seg til å takle alle hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå