Gå til innhold

Er DU naturlig pen eller trenger du masse hjelp fra kosmetikkens verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan er det med deg?

Mange damer ser omtrent like ut med eller uten sminke, de ser bra ut uansett. Selv er jeg en total katastrofe uten sminke, men veldig fin med, faktisk ganske babe!

Rart. Jeg er på en måte 2 forskjellige personer med og uten. Ansiktstrekkene strammes og faller riktig på plass med sminke, men uten...uff.

Skulle ønske det var noe man kunne gjøre for å se bra ut uten, bortsett fra de åpenbare tipsene om bra hud og hår. Noen ideer som virkelig hjelper?

Anonymous poster hash: 32325...e17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo mer sminke man bruker, jo større kontrast blir det uten. Da er det bedre å fokusere på det viktigste, og heller kutte ut det andre. For meg er det øynene som er viktigst, og jeg vil tippe det gjelder ganske mange andre også. Mascara får meg til å se flott ut, og alt annet er en bonus :)

(Og nappe øyebrynene, men det ser jeg ikke på som sminke.)

Anonymous poster hash: c57d9...7c8
  • Liker 1
Skrevet

Jo mer sminke man bruker, jo større kontrast blir det uten. Da er det bedre å fokusere på det viktigste, og heller kutte ut det andre. For meg er det øynene som er viktigst, og jeg vil tippe det gjelder ganske mange andre også. Mascara får meg til å se flott ut, og alt annet er en bonus :)

(Og nappe øyebrynene, men det ser jeg ikke på som sminke.)

Anonymous poster hash: c57d9...7c8

bruker ikke så mye sminke heller...jeg er bare av typen formløs og grå i trekkene uten sminke.

Fucking hate it.

er nok bare av de uheldige :(

TS

Skrevet

bruker ikke så mye sminke heller...jeg er bare av typen formløs og grå i trekkene uten sminke.

Fucking hate it.

er nok bare av de uheldige :(

TS

Du trenger litt av dette du

• Liker 4
Skrevet

Det som er så rart er at da jeg var 20 trengte jeg sminke for å se pen ut. Nå er jeg snart 50 og blir bare penere og penere for hver dag som går. ( det har nok mest med at man aksepterer og godtar mer hvordan man er skapt etter hvert) På bilder ser jeg at jeg var pen som 20 åring, men det evnet jeg så klart ikke å se da.

Anonymous poster hash: c646e...814
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er som deg TS. Føler meg så ufattelig stygg uten. Dessverre... Bruker endel sminke på huden fordi jeg sliter med arr osv. Også har jeg helt lyse øyevipper...

Anonymous poster hash: b0c85...f7c
Skrevet

Jeg er helt avhengig av foundation for jeg synes huden min er så ujevn i tonen. Men resten er det ikke så farlig med.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg bruker bare sminke av og til. Føler jeg ser mye bedre ut med sminke, men prioriterer det ikke på mogenen.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Tror ikke jeg er pen uansett,men har fått høre at det var positivt at en ikke fikk seg en overraskelse når de våknet med meg om morgenen så tror ikke det er så stor forskjell med eller uten sminke :)

Blir ganske lite.Stort sett ingenting på jobb,og ellers syns jeg at jeg kommer langt med dekkstift,maskara og en farget leppepomade. Får fremhevet øynene og bra med litt farge som frisker opp.

Foundation eller pudder gidder jeg ikke bruke utenom på fest,for det er litt styr syns jeg og holde seg ikke alltid så pent + at jeg liker å ha huden bar så mye som mulig.

Skrevet

Jeg bruker kun pudder og maskara, en ser vel ikke så mye forskjell på meg med eller uten sminke. Det eneste er at jeg har litt rødlig hud, som jeg bruker litt pudder for å jevne ut, og så ser jeg mer våken ut med maskara da.

Anonymous poster hash: 7b5a9...c54
Skrevet

Jeg er 17 år og trives like godt uten sminke som med sminke.

Får så mange komplimenter for huden min(noe jeg har gjort i hele mitt liv sålangt) så jeg rører ikke hudprodukter, om jeg skal på fest eller noe lignende tar jeg gjerne på meg litt mascara og øyenskygge ellers er jeg ikke avhengig av noe form for sminke i hverdagen, eneste jeg gjør er jo og nappe brynene men det er jo ikke sminke så :)

Anonymous poster hash: 0e361...8d1
Skrevet

Jeg kan bli ganske pen med sminke, men uten ser jeg ut som en helt annen person føler jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare "tinted" 50 spf og litt lipgloss. Synes ikke jeg trenger mer.

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg er spesielt pen, men jeg bruker ikke sminke foruten mascara allikevel. Jeg tenker at man skal like meg for den jeg er. Kan derimot sminke meg en gang i blant, men synes det uansett er kjedelig, ergo blir det lite sminke på meg. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg begynte ikke å bruke sminke før jeg var 18, og jeg kapret da mannen når jeg var yngre enn det. Helt galt er det nok ikke :) Jeg ser veldig lik ut med sminke, bare jevnere hudtone og selvsagt mer markerte øyne.

Er ikke redd for å gå sminkeløs :)

Skrevet

Jeg er dritstygg både med og uten, så gidder ikke bruke tid og krefter på å sminke meg.

Anonymous poster hash: 32900...2c6
  • Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som naturlig spesielt pen, men jeg tror jeg er ganske normal. Jeg tror jeg ser ok ut uten sminke, selv om jeg ofte føler meg litt utilpass uten sminke - har mye mer selvtillit når jeg har på sminke, og det er egentlig litt trist. Jeg føler at med den rette sminken og selvfølgelig selvtillit (veldig viktig for hvor attraktiv man er) kan jeg bli ganske fin.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er "naturlig" pen, men jeg har ihvertfall ingen problemer med å gå uten sminke, og til vanlig bruker jeg såpass lite sminke at jeg tror ikke man ser noen særlig forskjell.

Skrevet

Jeg ser totalt annerledes ut med og uten sminke. Ser virkelig ikke ut uten sminke, men føler meg rimelig bra med. Prøver å ta bort en og en ting, slik at jeg kan venne meg på mitt eget utseende og bli fornøyd med det. Men jeg synes det er gøy å sminke meg og alt som hører med, så kommer nok alltid til å sminke meg uansett. Skulle ønske jeg var naturlig pen!

Anonymous poster hash: 66882...612
  • Liker 1
Skrevet

Nå har jeg nylig skinnet meg for å få vekk det stygge tyggegummihåret jeg fikk etter mislykket bleking og når jeg hadde langt hår syntes jeg visst spermbryn var fint (hvilket er det stikk motsatte av det jeg bør ha ettersom jeg har et greit formløst ansikt), i tillegg til at jeg spiste usunt og hadde dårlig hud. Ser ikke bra ut verken før eller nå, men jeg ser desidert best ut nå selv om håret er pinnekort. God hud og skikkelige bryn kan gjøre underverker for utseendet. Og når jeg får litt lengde på håret slik at ansiktet rammes bedre inn blir det, om ikke pent, så ganske så overkommelig.

Naturlig pen er jeg ikke, ikke uten utstråling og en god dag. Men med det er jeg rimelig grei. Med sminke fungerer det litt bedre, men er fremdeles ikke pen. Liker dog å sminke meg, så da går jeg rundt og er stygg med sminke, til åpenbart temmelig manges store irritasjon.

Anonymous poster hash: 383ce...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...