Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg lurer på om det er noen som har tips til noe god mat som er kaloritett men ikke for mye karbohydrater i? Jeg har for en liten stund siden lagt om kostholdet mitt. Jeg har funnet måten som passer perfekt til meg, både med tanke på mengde og hvor ofte osv. Den største utfordringen var det at tidligere fikk jeg i meg den største delen av kalorier fra brus. Ikke helt sunt.. Nå har jeg kuttet ut brusen, og er derfor avhengig av å få i meg kaloriene i gjennom maten nå. Frem til nå har jeg klart meg greit, men nå er problemet at jeg begynner å bli matlei. Derfor er jeg på jakt etter å få inspirasjon til nye ting jeg kan spise. Derfor spør jeg; Hva spiser dere for å få i dere kalorier?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Avocado og nøtter er kaloritett, og sunt. Anonymous poster hash: 36ea2...9ef
Løvetanten Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Smør, fløte, egg, ost, nøtter, rømme, feit fisk, fett kjøtt. 1
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2013 Takk for svar! Jeg må kanskje prøve å få inn litt fetere fisk og kjøtt. Egg, ost og nøtter er de tingene jeg er aller mest lei av akkurat nå
Supraspinatus Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Hvis jeg skal få i meg kalorier fort og lett så lager jeg en proteinshake med litt myseprotein, fløte, en halv godt moden banan, og kanskje ett eller to egg. Best smak får jeg om jeg tilsetter litt mørk bakekakao og vaniljepulver. Kan fort bli en 800 kcal i en shake. Lurt å drikke denne etter man har spist det man skal ellers, for jeg blir absurd mett. Rulle meg av sofaen mett. Men skal man ha gainz må man gjennom litt painz... (det var dagens mest cheesy) 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Smoothie. Putt oppi fløte, bær, olje, avokado også videre. Eventuelt litt nøtter. Lag laksefilet med mye olje, og lag sausen av fløte Anonymous poster hash: a6d50...67f
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2013 Hvis jeg skal få i meg kalorier fort og lett så lager jeg en proteinshake med litt myseprotein, fløte, en halv godt moden banan, og kanskje ett eller to egg. Best smak får jeg om jeg tilsetter litt mørk bakekakao og vaniljepulver. Kan fort bli en 800 kcal i en shake. Lurt å drikke denne etter man har spist det man skal ellers, for jeg blir absurd mett. Rulle meg av sofaen mett. Men skal man ha gainz må man gjennom litt painz... (det var dagens mest cheesy) Tusen takk for tips! Dette er slik jeg godt kan prøve og jeg syns noe om! Smoothie. Putt oppi fløte, bær, olje, avokado også videre. Eventuelt litt nøtter. Lag laksefilet med mye olje, og lag sausen av fløte Anonymous poster hash: a6d50...67f Takk for tips. Jeg liker godt smoothie. Men jeg må nok holde meg bort fra frukt og bær siden det er for mye fruktose i den, og jeg er dessverre insulinresistent så jeg bør være forsiktig med alt sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå