Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det finnes en tråd om kalendergaver, men jeg kunne ikke finne en med julegavetips. Så da lager jeg denne :)

Er det noen som har gode tips til julegaver man kan handle på Ebay?

Anonymous poster hash: 41a4e...4a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på budsjettet, men jeg kjøper mye skjerf og smykkesett på ebay. Dette er billige greier til 50 kr, men jeg synes de er fine, og jeg gir dem ofte til bestemødre/svigermor osv som ikke har mulighet til å komme seg på nett og finne liknende ting selv. Kombinerer det med ei bok kjøpt på salg e.l. hvis jeg føler det blir lite. (Vi har en avtale om å ikke bruke mye penger på hverandre i familien.)

Skrevet

Jeg har brukt Ebay til å finne øredobber til venninner f.eks, og slike små lommespeil som gjerne er litt mer "fancy".

Skrevet

Sjekk feedback'en til selgeren.

Jo flere positive tilbakemeldinger selger har fått, jo mer kan du stole på det.

Men, såklart når det er billig så er det ikke snakk om super kvalitet. Noe du kan ha i 30 år.

Skrevet

Hva mener du med "stole på"? Om de sender varen eller bare tar pengene dine? Det er jo juggel, så klart. Ala det du kjøper på Glitter og H&M, bare til en billigere penge! Det er jo bare å bestille og se. Skulle du føle deg lurt, så har du jo ikke tapt mange pengene.

Skrevet

Candy Crush effekter :-D

Skrevet (endret)

Jeg tar gjerne i mot julegavetips, med link til aktuelle produkter :)

Endret av Siennna
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fin veske (fant den på ebay-tråden)

Åj den var jo femenin og pen...

Skrevet (endret)

her har ikke selgeren stemplet s.giftop rated seller, så da kjøper jeg ikke fra dem. De kan være useriøse.

attachicon.gif526072_10152065411380285_2067459410_n.jpg

Den tok jeg også fra eBay tråden :) så personen som kjøpte den må ha hatt en god erfaring med selger (av det jeg husker)

EDIT: Jeg har kjøpt mye på eBay, ikke alltid top-rated seller... og det har aldri vært noe med mine kjøp (utenom en som ble fjernet, men jeg fikk pengene tilbake)

Endret av Daxi
Skrevet

Har bestilt sånn navnesmykke til meg selv, og ble så forelsket i både smykket og innpakkinga (for ikke snakke om leveringstiden... bestilte på onsdag, fikk i posten i går) at nå har jeg bestilt det til flere venninner i julegaver også :)

Skrevet

Den tok jeg også fra eBay tråden :) så personen som kjøpte den må ha hatt en god erfaring med selger (av det jeg husker)

EDIT: Jeg har kjøpt mye på eBay, ikke alltid top-rated seller... og det har aldri vært noe med mine kjøp (utenom en som ble fjernet, men jeg fikk pengene tilbake)

oki, takk for svar :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...