Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et jobbmøte i ettermiddag, tok jeg første og beste buss "hjem". Tilfeldigvis (uheldigvis) var endestasjonen (og stedet jeg skulle gå av) like ved bostedet til flørten min. Jeg overveide nøye om jeg heller skulle gå en omvei, men på grunn av vonde sko valgte jeg å ta den korteste - forbi bostedet hans. Tenkte at sannsynligheten for å møte ham der da var veldig liten. Men joda, det var akkurat det som skjedde. Han lurte på hva jeg gjorde der, men virket absolutt glad, dog noe overrasket, over å se meg. (Han forsøkte til å med å tafse meg på rumpa til tross for at han hadde hendene fulle av bæreposer). Jeg følte meg som en stalker, og følte liksom ikke at jeg fikk sagt det jeg ville, men uansett: da vi, etter en kort samtale og en klem, skulle gå hver vår vei, snudde han og fortalte at han skulle få besøk av en kompis.

Er det sannsynlig å tro at han fortalte meg om besøket sitt for å forklare hvorfor han ikke ba meg med inn?

Anonymous poster hash: 61854...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. :) Hvorfor skulle han ellers fortelle deg om sine kveldsplaner?

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: ac225...06e
Skrevet

Er merkelig at ikke du også ble bedt inn, selv om en kompis skulle komme

Anonymous poster hash: 23194...1bf
Skrevet

Er merkelig at ikke du også ble bedt inn, selv om en kompis skulle komme Anonymous poster hash: 23194...1bf

Nei, det synes jeg ikke. Jeg tror ikke jeg hadde bedt inn ham hvis jeg tilfeldigvis hadde støtt på ham like ved der jeg bor dersom jeg hadde bedt en venninne til en skikkelig jentekveld.

Skrevet

Det ville ha blitt merkelig uansett å bli invitert inn, hvis en bare møter dem på tilfeldig.

For vanligvis har man jo allerede planer.

Og skulle tilfeldighetene tilsi at en ikke hadde planer, så hadde det nok vært en grunn til, og ikke passet med besøk uansett.

1 av 1000 ganger, hadde man giddet å invitere vedkommende inn.

Sinnsykt stalker fakter å tilfeldigvis dukke opp rett utenfor, samtidig som å forvente å bli invitert inn og da. ^^,

Skrevet

Det ville ha blitt merkelig uansett å bli invitert inn, hvis en bare møter dem på tilfeldig.

For vanligvis har man jo allerede planer.

Og skulle tilfeldighetene tilsi at en ikke hadde planer, så hadde det nok vært en grunn til, og ikke passet med besøk uansett.

1 av 1000 ganger, hadde man giddet å invitere vedkommende inn.

Sinnsykt stalker fakter å tilfeldigvis dukke opp rett utenfor, samtidig som å forvente å bli invitert inn og da. ^^,

Jeg var på vei hjem. Jeg forventet ikke å bli invitert med inn - den tanken dukket opp i hodet mitt da han snudde seg og sa som han gjorde.

Skrevet

Jeg var på vei hjem. Jeg forventet ikke å bli invitert med inn - den tanken dukket opp i hodet mitt da han snudde seg og sa som han gjorde. Anonymous poster hash: 61854...1a7

Joda, det at han sa det - tyder nok på at han vurderte det, og følte for å fortelle hvorfor ikke det gikk.

Skrevet

Dersom han ikke hadde hatt noen planer, men allikevel ikke hadde lyst til å be deg med inn, hadde han ikke snudd seg da dere gikk fra hverandre. Bare det at han snudde seg uttrykker jo at han egentlig ikke ville gi slipp.. :)

Skrevet

Snakket med en venninne som mente det var merkelig at han ikke utsatte avtalen med kameraten eller ba meg joine dem (han skulle lage mat og så skulle de spille tv-spill). Jeg synes han handlet innenfor normal folkeskikk som opprettholdt avtalen med kameraten. Greit nok at vi "er på dealern", men det betyr vel ikke at vi bestandig må kaste det vi har i hendene for hverandre? Eller er det et "tegn" på at han ikke er så gira?

Skrevet

Snakket med en venninne som mente det var merkelig at han ikke utsatte avtalen med kameraten eller ba meg joine dem (han skulle lage mat og så skulle de spille tv-spill). Jeg synes han handlet innenfor normal folkeskikk som opprettholdt avtalen med kameraten. Greit nok at vi "er på dealern", men det betyr vel ikke at vi bestandig må kaste det vi har i hendene for hverandre? Eller er det et "tegn" på at han ikke er så gira?

Det betyr at han har et liv og at han hadde en avtale med en kamerat. Dere 2 sees forhåpentligvis en annen dag :)

Mange har det slik at dersom de har en avtale med en person, så begynner de ikke å invitere en person til, uten å avtale dette med den første de har avtale med. Kanskje de skulle diskutere noe privat også

Skrevet

Kanskje han hadde det akkurat ryddig nok hjemme til en kamerat-kveld, men ønsket å være mer forberedt og ha ryddet mer før han kan invitere deg hjem? Gutter er gutter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...