Gå til innhold

Ekstrem forvandling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk akkurat en SMS fra ei venninne som så dagens program. Hun sier de sa at dagens forvandling av ei dame kostet SYV HUNDRE TUSEN KRONER!!! :o :o :o Har vi virkelig ikke annet å bruke penger på her i verden? Er helt målløs jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow :o det er mye penger! hvis hun snakket om det samme programmet som meg, så kan jeg ikke begripe hvorfor hun brukte så mye penger på den forvandlinger, kan ikke si det var noen store forandringer..

Men vi lever i en verden hvor mye av fokuset går på utseendet. utseendet teller mye i mange sammenhenger. trist, men sant.

Skrevet

Sånn har vi blitt, vi i I-land.

En skremmende tanke :o

Heldigvis er det ikke så ille her i Norge som i USA. Ennå.

Skrevet

Dagens forvandling var på en dame fra England :wink: Så desverre ikke slutten, rart hvis det ikke var store forandringen for hun dama med det røde håret var jo supergira.

Skrevet

Ja, hvis det var en dame fra England, da var det programmet jeg så.. synes ikke hun ble så forandret jeg, ikke i forhold til pengene hun brukte.

Gjest the imp
Skrevet

Trodde noe av hele poenget med ekstrem forvandling var at de fikk det gratis jeg? De amerikanske deltakerne blir jo plukket ut til å være med, og det blir jo snakket mye om at de ikke har råd til å fikse opp helt nødvendige ting som tenner osv. Dersom de hadde betalt det selv så hadde de jo ikke trengt å stille opp på et tv-program. Det at det ble snakket om hvor mye det koster var vel for å gi oss en liten pekepinn på hvor dyrt dette faktisk er. Men nå så ikke jeg begynnelsen på det programmet i går da, så det kan jo hende hun betalte det selv, men jeg fikk egentlig ikke følelsen av det ut fra ting som ble sagt.

Ellers synes jeg vel hun som ble med i programmet i dag hadde en av de heldigste forandringene. Hun beholdt mye av sitt eget utseende, fikk ikke et enormt dollarglis og så ut som en dokke sånn som en del av de som har vært med har blitt. De amerikanske deltakerne får jo nesten ikke særtrekk, alle skal se så like ut som mulig. Det virker som kirurgene har laget seg et ideal og da skal alle som er med i programmet bli så likt det som mulig.

Gjest Cuddly
Skrevet

Ellers synes jeg vel hun som ble med i programmet i dag hadde en av de heldigste forandringene. Hun beholdt mye av sitt eget utseende, fikk ikke et enormt dollarglis og så ut som en dokke sånn som en del av de som har vært med har blitt. De amerikanske deltakerne får jo nesten ikke særtrekk, alle skal se så like ut som mulig. Det virker som kirurgene har laget seg et ideal og da skal alle som er med i programmet bli så likt det som mulig.

Syns også hun ble finere enn de andre, ikke for stram og ikke digre fake-tenner - som er stygt, og det får alle de amerikanske.

Hun her ble bare veldig ekte!

Skrevet

Trodde det var gratis jeg,at det er tv selskapene som betalte

Gjest gjest1
Skrevet
Trodde det var gratis jeg' date='at det er tv selskapene som betalte[/quote']

Vil tru det er gratis ja. Tenker tv-selskapet får ein rimelig god rabatt også, tenk kor mykje reklame det er for plastisk kirurgi då!

Skrevet

*sukk* Fikk ikke med meg programmet jeg.. Sovnet i stolen. :-?

Av og til lurer jeg på hva dem gjør der. F.eks. hun som var der sist.. Hun som jobbet i militæret. Hadde hun bare fikset seg litt på håret og gått i mer feminine klær, hadde hun blitt mer "kvinne".(Det var det alle operasjonene skulle gjøre for henne.. få henne mer feminin)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...