AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Fikk denne meldingen av dama (vært sammen et halvt år) for et par dager siden. Spurte hva hun ville prate om, men fikk tilbake at det kunne vente til helga og at jeg ikke trengte bekymre meg. Men hun måtte snakke med meg face-to-face... Fuck, er hun gravid??? Vi har kjørt "hoppe-av-i-svingen" de siste månedene. Anonymous poster hash: dcfa3...7f7 1
Lammelåret Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Tja, kanskje? Blir noen spennende dager med moro for fantasien! 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 /ts Håper nesten heller hun dumper meg enn at hun er gravid. Men i og med at det kan vente til vi møtes ansikt til ansikt, heller jeg mer mot graviditet. ( Eller kanskje hun bare vil klage på meg...? Håper det. Anonymous poster hash: 3b76d...997
RockyRose Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 "Håper nesten heller hun dumper meg enn at hun er gravid" Tenkjer du så dumt burde du kanskje revurdere den geniale "hoppe-av-i-svingen"-metoden din.. 20
Gjest Wei Wei Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Graviditet var det første jeg tenkte på. Desverre. Hold oss oppdatert i alle fall.
Gjest tsejG Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Joa, er nok stor sannsynlighet for at du snart blir pappa. Om jeg skal juble eller grine på dine vegne er jeg i heller sterk tvil om, da den "hoppe-av-i-svingen-greia" ikke akkurat minner mye om seriøs familieplanlegging... Jaja, ut å kjøpe barnevogn, på tide å tre inn i papparollen nå
Mafalda Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Blir noen spennende dager med moro for fantasien! Ikke sant "Vi må snakke sammen"... det kan bety så mye, men det er sjelden noe bra. Men TS, hvis du virkelig frykter graviditet kan du ikke hoppe av i svingen, det skjønner du vel?? 2
Rosewood Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Du vil overhodet ikke bli pappa, men bruker "hopp-av-i-svingen metoden"? God ide ... 5
Gjest Wanderlust Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Hun sier at det ikke er noe å bekymre seg for og derfor tror jeg det er lite sannsynlig at hun er gravid. Det er mange ting det kan være. Kanskje har hun et personlig problem eller en nyhet som kan påvirke forholdet deres, men ikke i så stor grad at det vil ødelegge. Kanskje er hun misfornøyd med deg for et eller annet med samme konsekvens som over. Kan også være at hun er gravid men har allerede bestemt seg for å ta abort, derav "du trenger ikke bekymre deg". Uansett syns jeg det er dårlig gjort av henne å sende deg en slik melding når ventetiden er relativt lang og det er opplagt at det kan forårsake stress hos deg. Jeg syns du burde ringe henne og forklare at du tror det verste og trenger å bli beroliget. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 jeg sendte samme melding til en fyr jeg styra med før. Da var jeg gravid men hadde allerede bestilt abort. Ville bare informere han om det. Anonymous poster hash: bc75c...441
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 jeg sendte samme melding til en fyr jeg styra med før. Da var jeg gravid men hadde allerede bestilt abort. Ville bare informere han om det. Anonymous poster hash: bc75c...441 /ts Dette kan faktisk forklare en god del. Om hun var gravid men har bestemt seg for å ta abort, så vil det passe med måten hun har vært på i det siste. Anonymous poster hash: 3b76d...997
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 På tide å lese seg opp om sikre prevensjonsmuligheter, kanskje? Husk at det er varierende hvor mye visse typer prevensjon virker i forhold til andre, og husk at kondom kan sprekke!
Longgone Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 /ts Håper nesten heller hun dumper meg enn at hun er gravid. Men i og med at det kan vente til vi møtes ansikt til ansikt, heller jeg mer mot graviditet. ( Eller kanskje hun bare vil klage på meg...? Håper det. Anonymous poster hash: 3b76d...997 Det håper jeg også for hennes del. 2
Gjest Awzm me Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Mest sannsynlig så er det en liten nyhet som egentlig ikke har noe å si, men hun sier at dere må snakke og du får vente til helgen bare for å pine deg. Om det hadde vært "ikke noe å bekymre seg for" som det mest sannsynlig heller ikke er, så kunne hun jo sagt det nå. Ikke noe å være redd for, og ikke tenk på det, ellers så forer du bare apetitten hennes på å pine deg mer. 1
frøkenkoz Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Jeg er sååå glad for at kjæresten min la ned den "regelen" at det ikke er lov å sende slike meldinger som, vi må prate sammen...hadde blitt gal jeg å kommet til å sittet å spekulert som f***
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Det håper jeg også for hennes del. hvorfor det? Anonymous poster hash: 6479e...01c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 Uansett syns jeg det er dårlig gjort av henne å sende deg en slik melding når ventetiden er relativt lang og det er opplagt at det kan forårsake stress hos deg. Jeg syns du burde ringe henne og forklare at du tror det verste og trenger å bli beroliget. /TS Forårsaker ikke så mye stress hos meg nå, så det er ikke noe problem. Jeg får vite hva det er når vi møtes. Etter å ha lest meldingene hennes og tenkt litt over hva vi har gjort i det siste, er jeg nesten helt sikker på at hun ikke er gravid. Har uansett hatt en million ting å gjøre på jobb, så ikke hatt tid til å tenke på dette engang. Anonymous poster hash: 3b76d...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå