AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Så, jeg skulle bare hente et videoopptak fra min iPhone 4s, over på min Macbook Pro. Etter mye om og men, er den kopiert over. Det som også har skjedd, er at alle bildene (som fikk plass) har kopiert seg over fra macen til telefonen! Jeg får ikke sletta dem. Telefonen kommer med melding på melding om at den nå er stappfull. Jeg får utslett av dette snart! Anonymous poster hash: 5be4b...5d3
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Er det ikke iPhonen som bør gå i veggen?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Er det ikke iPhonen som bør gå i veggen? Jeg følte først at det var macen sin skyld, siden den sendte over driten, men kjenner nå at det er like mye telefonen sin, som tok imot. Hiver da altså begge snart, hvis jeg ikke omkommer av for høyt blodtrykk først. Anonymous poster hash: 5be4b...5d3
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Saken er vel at telefonen har "syncet" til iPhoto og derfor nekter å la bildene slettes. Det du skal gjøre er: Finn apllkasjonen "image capture" på macen. Åpne programmet og plugg telefonen til macen, lag deretter en ny mappe på destopen. Velg deretter "import all", får du duplicater så blir du spurt om du vil slette dem og det vil du jo, slett hele den nye mappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå