Gå til innhold

London - ukjente perler og attraksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal til London om ikke lenge og ønsker å bli inspirert og se og oppleve litt spesielle ting. Jeg er ikke spesielt glad i typiske turiskattraksjoner stappfulle av turister som tar bilder av ALT de ser.

Jeg vil bli inspirert og ha plass til å ta bilder og tenke selv (og jeg tar hakket mer kunstneriske og gjennomførte bilder enn den typiske turist).

Noen tips til steder jeg besøke?

Anonymous poster hash: a8d4f...3c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får mange tips om du googler London off the beaten path. Men som med alt annet er det jo ikke veldig ukjent, da.

Mitt tips er å innkvartere seg privat hos verter som er villige til å gi deg tips om sine områder. Jeg gjør det, og jeg har faktisk ikke tenkt å dele mine hemmelige London-steder her på tråden ettersom jeg også helst vil ha mine steder for meg selv!

Anonymous poster hash: 3131e...504
  • Liker 1
Skrevet

Hei! Jeg skal til London om ikke lenge og ønsker å bli inspirert og se og oppleve litt spesielle ting. Jeg er ikke spesielt glad i typiske turiskattraksjoner stappfulle av turister som tar bilder av ALT de ser.

Jeg vil bli inspirert og ha plass til å ta bilder og tenke selv (og jeg tar hakket mer kunstneriske og gjennomførte bilder enn den typiske turist).

Noen tips til steder jeg besøke?

Anonymous poster hash: a8d4f...3c0

Ta båttur på Themsen fra Wesminster Pir oppover Themsen til Kew Gardens. En enorm botanisk hage som ligger rett ved Themsen. En flott båttur oppover Themsen hvor du både for oppleve splitter ny bebyggelse med store skyskraper og boligområder helt ned til elvebredden. Royal Botanical Kew Garden er jo virkelig en opplevelse, her trenger man faktisk flere dager hvis man skal se alt. Kan absolutt annbefales.

Skrevet

Ta båttur på Themsen fra Wesminster Pir oppover Themsen til Kew Gardens. En enorm botanisk hage som ligger rett ved Themsen. En flott båttur oppover Themsen hvor du både for oppleve splitter ny bebyggelse med store skyskraper og boligområder helt ned til elvebredden. Royal Botanical Kew Garden er jo virkelig en opplevelse, her trenger man faktisk flere dager hvis man skal se alt. Kan absolutt annbefales.

Veldig ukjent er det jo ikke ettersom det er omtalt i de fire-fem Londonguidene jeg har hatt gjennom tidene...

• Liker 1
Skrevet

Veldig ukjent er det jo ikke ettersom det er omtalt i de fire-fem Londonguidene jeg har hatt gjennom tidene...

Det kan så være, men skjelden eller aldri jeg leser andre skrive om Kew Garden. Og heller ikke når aviser og andre kommer med guide til London og andre storbyer. Så er ikke Kew Garden nevnt. Så slik sett tør jeg fortsatt påstå at det er en bortgjemt og litt glemt perle i storbyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...