Atilla Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Får ikke sove om kvelden.. Ligger bare og tenker på alt som skal gjøres, får vondt i hodet, magen, blir helt kvalm. Trenger noen beroligende ord. Synes jeg er alene om alt nå - ingen i hverken min eller hans familie engasjerer seg for å hjelpe oss. Skulle ønske noen tok på seg ansvaret for hele kjøreplanen denne dagen, det renner over for meg snart. Min kjære tar det hele med stor ro, og blir nesten irritert på meg.... Flere som har det sånn? Hvis dette skal pågå helt frem til 6 juli blir jeg som en oppvaskklut den dagen...
Gjest Sunflower Skrevet 11. juni 2002 #2 Skrevet 11. juni 2002 Hei! Skjønner hvordan du har det, vi gifter oss også 6. juli, og nå begynner jeg å bli litt stresset, jeg sover riktignok godt om natten, men det tar litt tid før jeg sovner for i hodet svirrer alt som gjenstår av planlegging. Det samme gjelder for min kjære. Jeg har imidlertid fri denne uka, og skal prøve å få gjort mest mulig nå. Til helgen skal vi også få mange detaljer på plass, siden vi da skal møte restaurantpersonal, prest, florist, baker, fotograf etc. Våre familier er engasjert, men vi foretrekker å gjøre det meste selv, så vi får det slik vi vil ha det, så det føles litt mye inne i mellom, ja... Men er du fryktelig stresset er et tips å se det hele i perspektiv; du skal gifte deg med den du elsker, ikke glem det oppe i alle kjøreplaner og detaljer som gjenstår! Ta deg fri et par dager fra bryllupsforberedelser, og nyt en bedre middag sammen med din kjære. Det fortjener dere!! Lykke til!!
Atilla Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2002 Det er ikke det at vi gjør så mye som plager meg, det er vel heller det som skulle vært gjort... Så fri fra planleggingen har jeg minst lyst til å ta - vi er flinke til å planlegge men gjennomføringen er det verre med... Huff, må vel sette i gang selv. Men takk for litt oppbacking, det var søtt av deg
foundirish Skrevet 11. juni 2002 #4 Skrevet 11. juni 2002 En lite tips er ha penn og papir ved sengen og notere ned ting man kommer på som man må huske dagen etter, så kan man lettere slappe av igjen etter det er notert ned. Men det gjør kanskje du allerede?12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå