Gjest Lompa Skrevet 28. april 2004 #21 Del Skrevet 28. april 2004 Her er vi atter inn på det med tillit og respekt,da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. april 2004 #22 Del Skrevet 28. april 2004 Det er så mye som spiller inn. Hvis en virkelig ønsker å satse på forholdet og bygge det opp' date= bør en tie. Mener jeg. :-) Det er alltid en for mye som vet om utroskapen, og sannheten kommer ALLTID for en dag. Det er slik jeg velger å leve etter, og det lærer jeg barna mine også. At en aldri kommer unna med å lyge, for selv om ingen oppdager det med en gang, så kan en få vite det senere. Derfor er det alltid bedre å fortelle det, og da spesielt om det er flere enn deg selv som vet om det. Det er det jo i dette tilfellet, nemlig den mannen hun har seg med, for hvem vet egentlig hva han kan finne på å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. april 2004 #23 Del Skrevet 28. april 2004 Det irriterer meg at alle som er utro begynner alltid med å si at de er sammen/gift med verdens beste mann/kvinne.Hvorfor er du utro hvis du har en fantastisk mann da?Hva skal du gjøre?Du vet vel hva det beste er,du skulle ikke vært utro,men nå som du allerede har gjort det,er det bare å fortelle han det som de fleste her sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 28. april 2004 #24 Del Skrevet 28. april 2004 .. tvert i mot mener jeg... Det å starte (eller fortsette) et forhold bygget på svik og fortielser .. og uten "likeverdige" muligheter synes ikke jeg noe om.. Jeg vet hvertfall at om jeg hadde satset på et forhold .. og "lenge" etter på fikk vite om at partneren hadde vært utro - og ikke fortalt meg det..... ville det vist meg at vedkommende manglet respekt for meg (og forholdet vårt) - og at vedkommende manger noe jeg anser at er grunnleggende - nemlig redelighet. Helt enig. Det blir dobbelt svik å liksom skulle "spare" meg fra å få vite. Jeg har rett til å vite hva kjæresten min gjør bak min rygg som har betydning for vårt forhold. Utroskap kan jeg kanskje klare å tilgi, og gi forholdet en ny sjansen. Får jeg derimot vite at hun har vært utro uten å selv fortelle det, er det slutt på sekundet. Hvordan skal jeg da kunne stole på henne senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. april 2004 #25 Del Skrevet 28. april 2004 Helt enig men mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. april 2004 #26 Del Skrevet 28. april 2004 Tror det er lettere å tilgi hvis noen forteller hva som har skjedd OG at de angrer. Hvias man likevel får vite det, hvos dan kan man da vite om vedkommende faktisk angrer og skjønner at de har gjort noe galt? Jeg pleier i hvert fall å si unnskyld hvis jeg gjør noe galt mot noen. Er ikke det vi lærer barna når de er små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. april 2004 #27 Del Skrevet 28. april 2004 Jepp,man må kunne greie å si unnskyld hvis man har gjort noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #28 Del Skrevet 28. april 2004 Jepp' date='man må kunne greie å si unnskyld hvis man har gjort noe galt[/quote'] .. og stå for det man har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 28. april 2004 #29 Del Skrevet 28. april 2004 HELT enig med LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 28. april 2004 #30 Del Skrevet 28. april 2004 Har desverre ingen sympati med den som er utro. Du bør kutte all kontakt med din "elsker" men også tenke deg godt om ang fortelle din partner sannheten. Hvordan ville foresten du følt deg viss du hadde snudd situasjonen, og du hadde vert den som ble ført bak lyset??? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå