Gjest Gro Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Hei jeg er gift med verdens mest fantastiske mann. Men nå har jeg hatt et forhold til en på jobben siden julebordet. Har truffet han 8 ganger siden det, og hatt deilig sex hver gang. Men jeg vet at det aldri kunne fungert med oss to. Han er bare god i sengen, og det er det. Men jeg elsker mannen min over alt på jord. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 du kutter all kontakt med denne mannen og forteller din mann hva som ha skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 27. april 2004 #3 Del Skrevet 27. april 2004 Enig med liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 du kutter all kontakt med denne mannen og forteller din mann hva som ha skjedd :enig_animasjon: Dersom du har litt samvittighet og respekt for mannen din er dette det einaste rette å gjere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helter Skelter Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Kloke ord, liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 Enig med Liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. april 2004 #7 Del Skrevet 28. april 2004 du kutter all kontakt med denne mannen og forteller din mann hva som ha skjedd Hva ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #8 Del Skrevet 28. april 2004 Så enig, så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. april 2004 #9 Del Skrevet 28. april 2004 Hjertens enig med de andre. Hva med å gjøre noe for å piffe opp sexlivet med den mannen du HAR, og sier du elsker, framfor å gjøre ham så vondt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #10 Del Skrevet 28. april 2004 Dropp denne elskeren, ikke fortell om han til mannen din, men prøv heller å bygge opp forholdet mellom dere to igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 28. april 2004 #11 Del Skrevet 28. april 2004 Dropp denne elskeren' date= ikke fortell om han til mannen din, men prøv heller å bygge opp forholdet mellom dere to igjen. Helt enig. Vel talt Grønnsky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. april 2004 #12 Del Skrevet 28. april 2004 Hei jeg er gift med verdens mest fantastiske mann. Men nå har jeg hatt et forhold til en på jobben siden julebordet. Har truffet han 8 ganger siden det, og hatt deilig sex hver gang. Men jeg vet at det aldri kunne fungert med oss to. Han er bare god i sengen, og det er det. Men jeg elsker mannen min over alt på jord. hva skal jeg gjøre? Syns egentlig du kommer med et temmelig tåpelig spørsmål, for du MÅ da virkelig vite selv hva du skal og bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 28. april 2004 #13 Del Skrevet 28. april 2004 Men jeg elsker mannen min over alt på jord. hva skal jeg gjøre? Hvis du elsker mannen din over alt på jord så hadde du ikke vært utro til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 28. april 2004 #14 Del Skrevet 28. april 2004 Dropp denne elskeren' date= ikke fortell om han til mannen din, men prøv heller å bygge opp forholdet mellom dere to igjen. Helt enig!!! Å fortelle det til mannen din vil bare lette din egen samvittighet! Hvis du virkelig elsker mannen din må du holde dette for deg selv resten av ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #15 Del Skrevet 28. april 2004 Noe av det viktigste i et samliv er tillit -- og hva med hans valg da... bør ikke han få muligheten til å velge om han fortsatt vil dele livet med en som velger å være utro mot ham .. bare for å få seg litt deilig sex på siden...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #16 Del Skrevet 28. april 2004 Det valget tar en vel hver dag så lenge en sammen uansett? Jeg har selv opplevd at samboer var utro. Og jeg ville foretrukket å ikke visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #17 Del Skrevet 28. april 2004 Det valget tar en vel hver dag så lenge en sammen uansett? Jeg har selv opplevd at samboer var utro. Og jeg ville foretrukket å ikke visst. Vi er alle forskjellige... og jeg ville absolutt visst det.. Synes faktisk det er et dobbelt svik .. ved evt. å frata meg dette valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #18 Del Skrevet 28. april 2004 Det er så mye som spiller inn. Hvis en virkelig ønsker å satse på forholdet og bygge det opp, bør en tie. Mener jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 28. april 2004 #19 Del Skrevet 28. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #20 Del Skrevet 28. april 2004 Det er så mye som spiller inn. Hvis en virkelig ønsker å satse på forholdet og bygge det opp' date= bør en tie. Mener jeg. :-) .. tvert i mot mener jeg... Det å starte (eller fortsette) et forhold bygget på svik og fortielser .. og uten "likeverdige" muligheter synes ikke jeg noe om.. - men vi er jo alle forskjellige... Jeg vet hvertfall at om jeg hadde satset på et forhold .. og "lenge" etter på fikk vite om at partneren hadde vært utro - og ikke fortalt meg det..... ville det vist meg at vedkommende manglet respekt for meg (og forholdet vårt) - og at vedkommende manger noe jeg anser at er grunnleggende - nemlig redelighet. Jeg sier avsolutt ikke at ikke alle kan gjøre feil, og at følelser og situasjoner oppstår - men det å stå for hva man har gjort - og la partneren få et reelt valg synes jeg er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå