Gjest Hjertesukk Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en fin bryllupssuite i Kristiansandsområdet. (Vi skal gifte oss på Bjelle gård i slutten av mai, 2014 Om det er noen som har erfaringer, eller sitter på andres erfaringer - hyl ut! Lurer også på hva prisene ligger på
Barcelone Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Vi leide en juniorsuite på Rica Dyreparken hotell. Det betalte vi 1500 for. Sjekket ut flere hoteller i byen, men det lå vel på mellom 3-5000 kroner og jeg synes der var drøyt å betale så mye for å sove i en seng. Men det er jo selvsagt smak og behag. Du kan kontakte hotellene og be om pris og om det er mulig å få komme og ta en titt på rommet før dere bestemmer dere. Vi var hvertfall veldig fornøyd med hotellet vi bodde. Likte særlig godt frokostbuffeen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Ser at hotell Ernst er poppis blandt bloggere, ser fint ut.Anonymous poster hash: fd6fe...481
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Ernst er jo et av flaggskipene i Choise-kjeden, så jeg ville absolutt sjekket der! Anonymous poster hash: 6b2c8...36e
Gjest Hjertesukk Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Takker for tips:) Har kikket på Ernst.. men bryllupssuitene der er jo rådyre! :-O Mulig det blir det nye Scandia hotellet ved bystranda.. men "mi får sjå" Vil gjerne ha tips om andre steder også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå