Gå til innhold

Hvordan merker man at en høflig person egentlig ikke liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for for deg at det er en person du jobber med, som er opptatt av å være veldig høflig og ordentlig, uansett. Personen er også kjent for å være noe nervøs og sjenert. Hvordan merker du om denne personen innerst inne misliker deg uten å ta feil av det og sjenanse?

Anonymous poster hash: 65b49...66b

Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

Du spør.

Hvis jeg hadde mislikt en person og vedkommende hadde spurt meg om det, hadde jeg løyet uansett.

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg hadde mislikt en person og vedkommende hadde spurt meg om det, hadde jeg løyet uansett.

Lettere å ta folk i løgn.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Lettere å ta folk i løgn.

Da kan de jo gjette selv.

Skrevet

Du får forhøre deg om hva vedkommende sier om deg til andre. Det kan være en god indikasjon :)

Anonymous poster hash: d080c...a51
Skrevet

Er det snakk om en person som du jobber sammen med, så kunne det vært fint om du kunne beskrive et eksempel på hendelse mellom deg og den andre.

Skrevet

Se for for deg at det er en person du jobber med, som er opptatt av å være veldig høflig og ordentlig, uansett. Personen er også kjent for å være noe nervøs og sjenert. Hvordan merker du om denne personen innerst inne misliker deg uten å ta feil av det og sjenanse?

Er det viktig for deg om h*n liker deg eller ikke liker deg?

Hvorfor?

*) Er du evt interessert/ forelsket i vedkommende?

Hvis ikke *) :

forstår jeg ikke hvorfor det er viktig å vite om h*n liker deg eller ikke.

Skrevet

Er det viktig for deg om h*n liker deg eller ikke liker deg?

Hvorfor?

*) Er du evt interessert/ forelsket i vedkommende?

Hvis ikke *) :

forstår jeg ikke hvorfor det er viktig å vite om h*n liker deg eller ikke.

Det er en jeg kunne tenke meg å be ut...

Skrevet

Jaha ?

Anonymous poster hash: 449fe...48c
Skrevet

Det er en jeg kunne tenke meg å be ut...

Ok. Da er det vel bare å be han ut :)

Skrevet

Det gode "gamle" trikset: Prøv først å bli venn med han på facebook! :laugh:

På jobben kan du jo gjerne si hei og sette deg ned ved siden av han og snakke om et eller annet. Gjør dette noen ganger. Og SÅ er du litt tidlig ute en gang før han er der, og ser om han da setter seg ved siden av deg.

... Eller bare spørre med en gang.

Jeg hadde gjort førstnevnte haha :rolleyes: Litt pysete, men det er resultatet som teller :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Haha. Hvis du liker denne personen så godt at du har tenkt å be vedkommende ut - så tviler jeg på at det er så dårlig stemning mellom dere at den andre misliker (!!) deg.

Skrevet

Hvorfor er det en problemstilling? Dere jobber sammen, hvem bryr seg? Mange misliker dog personer som skal gjøre mer av et kollegaforhold enn det rent profesjonelle.

Skrevet

Du kommer aldri til å få vite det.

Mange som oppfører seg sånn hater egentlig alt og alle, men trykker raseriet ned og klistrer på en perfekt og sjenert overlfate. Det trenger altså ikke være personlig rettet mot deg en gang.

Anonymous poster hash: ccd37...635
Skrevet

Dette lurer jeg også på... Har på følelsen at svigerinnen min ikke er spesielt begeistret for meg, uten at jeg kan nevne spesifikke episoder som har fått meg til å tro det. Det er mer en høflig, overfladisk væremåte...

Anonymous poster hash: 712b4...bde
Skrevet

Jeg er høflig og vennlig mot de aller fleste, selv om jeg sjelden møter mennesker jeg virkelig liker. Tror den eneste måten man merker det på er at jeg kanskje ikke viser noen interesse ovenfor de jeg ikke liker. Jeg sier og spør kun om de tingene som trengs for å kunne bli oppfattet som høflig. Når jeg liker noen så viser jeg helt klart mer interesse og spør om ting fordi jeg faktisk vil vite svarene.

Anonymous poster hash: 663c4...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...