AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #41 Del Skrevet 20. september 2013 http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=175&age=any&weight=77&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype= Mye chubby her... Du fornekter deg ikke. Anonymous poster hash: c5219...592 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 20. september 2013 #42 Del Skrevet 20. september 2013 http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=175&age=any&weight=77&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype= Mye chubby her... De fleste er vel enige i at det er flere der som ikke akkurat går under kategorien slank/normal ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #43 Del Skrevet 20. september 2013 Dette er umulig for oss å si uten å se deg, vite fettprosent osv. Jeg er 175cm og veier ca 60 kg. Har veid opptil 64 kg, men da føler jeg meg lubben, selv om fettet går mest til hofter og rumpe. Folk har forskjellig beinbygning, fettprosent og proporsjoner. Noen kvinner får mer fett på brystene og rumpa når de legger på seg, for andre går det rett på magen. Anonymous poster hash: 17f07...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuksia Skrevet 21. september 2013 #44 Del Skrevet 21. september 2013 Det er jo egentlig umulig å svare på uten å se deg, og selv da hadde folk vert uenige. Men det hørtes jo ikke ut som han fyren synes du var for stor da, heller at han var overrasket av at du ikke ser større ut når du veier det. Det viktigste er jo at du er fornøyd med kroppen din selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 21. september 2013 #45 Del Skrevet 21. september 2013 Mannen er vant til å høre vekten til lavere jenter som klager på at de veier 60kg. Han tenkte ikke så langt at normalvekten endrer seg med høyden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. september 2013 #46 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Man sier jo at man burde veie høyden sin. Altså så er din normalvekt 78 kg. Du er nok kjempe fin Anonymous poster hash: c075b...24c Nåja...Jeg er 174 cm, og ser lubben ut når jeg veier 73-74 kg. Min "idealvekt", hvor jeg ser og føler meg bra, er 67 kg. Da med litt muskler. Med den muskelmassen jeg har nå kan jeg godt veie 65-66 kg. Veier 68-69 nå, og jobber med saken for å gå ned til der jeg en gang var.. MEN: Folk er forskjellige. Er ikke sikkert ts ser lubben ut selv om jeg selv hadde sett lubben ut med 73 kg. Kroppen er bygd forskjellig og fettet legger seg på forskjellige plasser. Ikke minst har muskelmasse mye å si. Endret 21. september 2013 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 22. september 2013 #47 Del Skrevet 22. september 2013 Vet du hva? Hvem BRYR seg? Svar: Ingen andre enn deg selv. Jeg driter vel i om folk ligger nederst innenfor normalvekt eller øverst. Det handler om å kle seg riktig og ha en sunn livsstil. Det er DET som gjør deg fin. Jeg har hatt en alvorlig spiseforstyrrelse i 8 år(!!!). I 8 år har jeg brukt energien min og oppmerksomheten min på å kritisere meg selv. Jeg har både kastet opp og sultet meg selv - alt handlet om mat og kropp. Nå har jeg gått i behandling siden mai. Jeg har fått et liv jeg aldri trodde jeg skulle få. Jeg har endelig tid til å tenke på andre ting enn hvordan jeg ser ut. Mannen min synes jeg er perfekt, sexy og verdens nydeligste på jord - er det ikke det som betyr noe da? Ja! Hvis han hadde synes noe annet, hadde han vært en skikkelig dust! Liker man ikke å ha på seg stramme klær? Ja så ikke ta på det da. Jeg selv er 162 cm høy og veier 55 kg. Jeg er slank. Jeg kommer aldri til å få sixpack fordi jeg er født med litt underhudsfett som ikke kan trenes vekk, selv når jeg veide 47 kg. Alle er forskjellige! For første gang gleder jeg meg til jul og påske med all den gode maten. Jeg er SÅ LEI av å bli fortalt hvordan lår, mage, rumpe, legger, pupper og armer skal se ut. Det der kan de dra og stikke det opp en viss plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå