eplebanan Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Endelig er TOVA parfymen å få tak i igjen. Beste parfymen, og jeg savnet den! Fant den i et parfymeri i storgaten i Porsgrunn
eplebanan Skrevet 19. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2013 Ååå.. Den er SÅ god Ja, det er den altså Eneste ene :D
Gjest Lillesiren Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 I knooow !! Kjøpte ny forsyning forrige uke! Elsker den parfymen! Lukter litt myggspray første halvtimen, men etter det lukter den helt himmelsk!!
Gjest Lillesiren Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Noen som vet om den finnes i Bergen? Det gjør den:) Selges på Cubus på Sundt senteret. 1
Miss Lucky Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 :D da må jeg en tur dit i morgen Det gjør den:) Selges på Cubus på Sundt senteret.
ChAdele Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Endelig er TOVA parfymen å få tak i igjen. Beste parfymen, og jeg savnet den! Fant den i et parfymeri i storgaten i Porsgrunn Hei :-) I hvilket av parfymeriene i Storgata finnes den? Jeg bor ikke i byen og finner tre parfymerier i Storgata. Selv har jeg kjøpt inn et stort lager med Tova fra USA, men kunne godt tenke meg å kjøpe inn en herfra også, for å se om de er identiske. Har lest masse om parfymen akkurat nå og brått lurer jeg på om jeg har kjøpt duften det prates om som QVC.com gjorde endringer ved så den brått ikke var like fantastisk som originalen fra tidlig 80-tall. Jeg har lik denne her: http://www.ebay.com/itm/TOVA-SIGNATURE-3-3-3-4-OZ-EAU-DE-PARFUM-SPRAY-NIB-HTF-/250908531493?pt=fragrance&hash=item3a6b505b25 Er det samme flaske som selges i Porsgrunn?
eplebanan Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hei :-) I hvilket av parfymeriene i Storgata finnes den? Jeg bor ikke i byen og finner tre parfymerier i Storgata. Selv har jeg kjøpt inn et stort lager med Tova fra USA, men kunne godt tenke meg å kjøpe inn en herfra også, for å se om de er identiske. Har lest masse om parfymen akkurat nå og brått lurer jeg på om jeg har kjøpt duften det prates om som QVC.com gjorde endringer ved så den brått ikke var like fantastisk som originalen fra tidlig 80-tall. Jeg har lik denne her: http://www.ebay.com/itm/TOVA-SIGNATURE-3-3-3-4-OZ-EAU-DE-PARFUM-SPRAY-NIB-HTF-/250908531493?pt=fragrance&hash=item3a6b505b25 Er det samme flaske som selges i Porsgrunn? Hei! Ja det er den samme parfymen, bare med ny flaske. Jeg kjøpte den på Inger Lise Skoe parfymeri De har visst fått den in i de fleste parfymerier igjen har jeg hørt, importstoppen er hevet Endret 29. desember 2013 av eplebanan
ChAdele Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Hei! Ja det er den samme parfymen, bare med ny flaske. Jeg kjøpte den på Inger Lise Skoe parfymeri De har visst fått den in i de fleste parfymerier igjen har jeg hørt, importstoppen er hevet Takk :-) Da får jeg sjekke dette :-) Det har aldri vært importstopp på Tova-parfymen. Den gikk rett og slett ut av produksjon etter flere år hos QVC.com. Tova Borgnine solgte firmaet sitt til QVC. Deretter forandret QVC på lukten ved å bruke rimeligere/syntetiske ingredienser. Så ble produksjonen stoppet på originalen, mens de andre Tova-produktene fortsatt selger. Derfor jeg er litt skeptisk til ny emballasje. Må lukte også :-) Tusen takk for tips :-)
eplebanan Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2013 Takk :-) Da får jeg sjekke dette :-) Det har aldri vært importstopp på Tova-parfymen. Den gikk rett og slett ut av produksjon etter flere år hos QVC.com. Tova Borgnine solgte firmaet sitt til QVC. Deretter forandret QVC på lukten ved å bruke rimeligere/syntetiske ingredienser. Så ble produksjonen stoppet på originalen, mens de andre Tova-produktene fortsatt selger. Derfor jeg er litt skeptisk til ny emballasje. Må lukte også :-) Tusen takk for tips :-) Ah ok Jeg yntes den lukter helt likt, har hatt den gamle i mage år før den
Gjest Lillesiren Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Jeg signerer eplebanan her: Merker ingen forskjell:)!
Gjest BabyBlue Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Jeg så flere Tova på fragrantica, hvilken snakker dere om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå