Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er TOVA parfymen å få tak i igjen.

Beste parfymen, og jeg savnet den!

Fant den i et parfymeri i storgaten i Porsgrunn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå.. Den er SÅ god

Skrevet

Ååå.. Den er SÅ god

Ja, det er den altså :)

Eneste ene :D

Gjest Lillesiren
Skrevet

I knooow :strix: !! Kjøpte ny forsyning forrige uke! Elsker den parfymen! Lukter litt myggspray første halvtimen, men etter det lukter den helt himmelsk!!

Skrevet

Noen som vet om den finnes i Bergen?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Noen som vet om den finnes i Bergen?

Det gjør den:) Selges på Cubus på Sundt senteret.

• Liker 1
Skrevet

:D da må jeg en tur dit i morgen

Det gjør den:) Selges på Cubus på Sundt senteret.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Endelig er TOVA parfymen å få tak i igjen.

Beste parfymen, og jeg savnet den!

Fant den i et parfymeri i storgaten i Porsgrunn :)

Hei :-)

I hvilket av parfymeriene i Storgata finnes den? Jeg bor ikke i byen og finner tre parfymerier i Storgata. Selv har jeg kjøpt inn et stort lager med Tova fra USA, men kunne godt tenke meg å kjøpe inn en herfra også, for å se om de er identiske. Har lest masse om parfymen akkurat nå og brått lurer jeg på om jeg har kjøpt duften det prates om som QVC.com gjorde endringer ved så den brått ikke var like fantastisk som originalen fra tidlig 80-tall. Jeg har lik denne her: http://www.ebay.com/itm/TOVA-SIGNATURE-3-3-3-4-OZ-EAU-DE-PARFUM-SPRAY-NIB-HTF-/250908531493?pt=fragrance&hash=item3a6b505b25

Er det samme flaske som selges i Porsgrunn?

Skrevet (endret)

Hei :-)

I hvilket av parfymeriene i Storgata finnes den? Jeg bor ikke i byen og finner tre parfymerier i Storgata. Selv har jeg kjøpt inn et stort lager med Tova fra USA, men kunne godt tenke meg å kjøpe inn en herfra også, for å se om de er identiske. Har lest masse om parfymen akkurat nå og brått lurer jeg på om jeg har kjøpt duften det prates om som QVC.com gjorde endringer ved så den brått ikke var like fantastisk som originalen fra tidlig 80-tall. Jeg har lik denne her: http://www.ebay.com/itm/TOVA-SIGNATURE-3-3-3-4-OZ-EAU-DE-PARFUM-SPRAY-NIB-HTF-/250908531493?pt=fragrance&hash=item3a6b505b25

Er det samme flaske som selges i Porsgrunn?

Hei!

Ja det er den samme parfymen, bare med ny flaske. Jeg kjøpte den på Inger Lise Skoe parfymeri :) De har visst fått den in i de fleste parfymerier igjen har jeg hørt, importstoppen er hevet :)

Endret av eplebanan
Skrevet

Hei!

Ja det er den samme parfymen, bare med ny flaske. Jeg kjøpte den på Inger Lise Skoe parfymeri :) De har visst fått den in i de fleste parfymerier igjen har jeg hørt, importstoppen er hevet :)

Takk :-) Da får jeg sjekke dette :-) Det har aldri vært importstopp på Tova-parfymen. Den gikk rett og slett ut av produksjon etter flere år hos QVC.com. Tova Borgnine solgte firmaet sitt til QVC. Deretter forandret QVC på lukten ved å bruke rimeligere/syntetiske ingredienser. Så ble produksjonen stoppet på originalen, mens de andre Tova-produktene fortsatt selger. Derfor jeg er litt skeptisk til ny emballasje. Må lukte også :-) Tusen takk for tips :-)

Skrevet

Takk :-) Da får jeg sjekke dette :-) Det har aldri vært importstopp på Tova-parfymen. Den gikk rett og slett ut av produksjon etter flere år hos QVC.com. Tova Borgnine solgte firmaet sitt til QVC. Deretter forandret QVC på lukten ved å bruke rimeligere/syntetiske ingredienser. Så ble produksjonen stoppet på originalen, mens de andre Tova-produktene fortsatt selger. Derfor jeg er litt skeptisk til ny emballasje. Må lukte også :-) Tusen takk for tips :-)

Ah ok :)

Jeg yntes den lukter helt likt, har hatt den gamle i mage år før den :)

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg signerer eplebanan her: Merker ingen forskjell:)!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg så flere Tova på fragrantica, hvilken snakker dere om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...