AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Bloggeren Julie Raufoss har på sin blogg skrevet ett innlegg under fanen "dette gjør meg sint". "VI" har visst skrevet usakelig dritt om venninna hennes. Hvilken side står du på i denne striden?? Er du en "hater"?? Anonymous poster hash: f2938...535
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Link:http://julierafoss.com/?p=1434 Anonymous poster hash: f2938...535
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Enig med henne Anonymous poster hash: d4c1a...640 1
Gjest bustyvel Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Har ikke hørt om mennesket en gang, og enda mindre den påståtte hetsen av henne. Jaja, nå fikk hun iallefall noen ekstra lesere på bloggen sin om ikke annet 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Venninnen som hun "beskytter" har sluppet unna med så "snill" kritikk, at jeg ser ikke hva det er å bli sint for. Har ikke sett noe drittslenging, bare folk som har påpekt at hun ikke tåler at folk er uenige med henne. Halvparten av de som nå er så enig i at kvinneguiden.no er satans rede, hadde ikke blitt med på klagekoret, om de så hvor små disse fjørene var. Nå er de stakars fjørene blitt til 17 høns. Jeg synes (i god Frøken Drage-ånd) at det begynner å bli et samfunnsproblem at noen bloggere tjener penger på/blir sponset/whatever, når halvparten av det de har å komme med er "Stakars meg, jeg får tilbakemeldinger fra folk som er uenige. Folk er så slemme. Buhuhu" sutring. Anonymous poster hash: 25934...523
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Hvem er det snakk om? Har aldri sett denne dama før, og aner ikke hvilken venninne det er snakk om. Anonymous poster hash: fd4cb...efa
Gjest Raindrops Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Jeg står på dette-bryr-meg-midt-på-ryggen-siden.
SigurdD Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 (endret) Alle som er uenige er per definisjon en hater i denne sammenheng. Ned med janteloven! (Å prøve å diskutere med noen i den gjengen der er som å pisse i motvind.) Endret 21. september 2013 av SigurdD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå