Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del måneder igjen til fødsel men jeg kjenner jeg er bekymret over samboers jobb hvor det ikke er mobildekning. Han ahr 10-15 minutters kjøretur til jobben men det finnes altså ikke mobildekning der. Jeg er redd for at hvis fødselen starter på dagtid mens han er på jobb så får jeg ikke tak i han. Det er 2 timers kjøring til sykehuset.

Jeg kan ikke være den eneste med dette problemet - hva gjorde dere andre i en sånn situajon? Kjørte selv?

Anonymous poster hash: fc6a0...e34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel fastlinje på jobb?

Skrevet

De har vel fastlinje på jobb?

Nei de har ikke det...

Anonymous poster hash: fc6a0...e34

Skrevet

Da er det ikke så mye å gjøre. De færreste har styrtfødsler så du rekker nok å hente han. Forøvrig starter de fleste fødsler også på kveld, natt, morgen, så det går nok helt fint.

Skrevet

Du er vel ikke den eneste som har født på det stedet dere bor. Hva tror du befolkningen der gjorde før mobiltelefonens tid? Antar det ble født barn da å.

Starter fødselen når han er på jobb, får du ta taxi til sykehuset. Også får dere lage avtaler om at han tar kontakt med deg så fort han er i nærheten av mobildekning i tiden rundt fødselen.

Anonymous poster hash: 3a54d...716
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags sted er dette? Er han tømmerhugger langt uti skauen? Han får ta jevnlige turer dit det er dekning når det nærmer seg.

• Liker 1
Skrevet

Du får si fra på mail/facebook. :P

Skrevet

Hehe, jeg ville bekymret meg mer over 2 timers reisevei enn å ikke få tak i mannen min.

Allier deg med noen andre som kan være villige til å kjøre på KORT varsel hvis du ikke får tak i ham. Ellers er jeg enig i at han bør sjekke mobilen sin med jevne mellomrom (gå til et sted med dekning) hvis det er mulig.

Finnes det ingen fast telefonlinje inn til den arbeidsplassen? Slik at noen kan få varslet ham?

Forøvrig har jeg også inntrykk av at de fleste fødsler starter på natten. Var sånn med meg, og det tok lang tid før sykehuset ba meg komme - hadde rier i 8 timer før de ville ta imot meg.

Anonymous poster hash: 92426...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...