AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har en liten følelse av at ex'en angrer og kanskje ønsker å finne sammen i igjen. Det ønsker ikke jeg og jeg tror han forstår det. Tror egentlig ikke at han kommer til å ta opp temaet, men hvis han gjør det, hva bør jeg si? Det jeg for noen år siden kunne tenkt meg å si var: "Er du dum? Tror du virkelig at jeg vil ha deg tilbake etter at du bedro meg i mange måneder, pula elskerinna di i vårt hus, var hos henne når jeg trodde du jobbet overtid, var hos henne når jeg trodde du var på trening og jobbreise? At jeg vil ha tilbake en som etter 13 år sammen hadde så lite respekt for meg at han gjorde noe sånt? Du fulgte ikke rådene fra familievernkontoret og flyttet inn til den dama, hadde ungene der på samvær selv om den miste gråt og ville hjem. Ringe meg og bad om å bli hentet hvorpå du ringte og sa at jeg ikke måtte vise meg der. Tror du virkelig at jeg vil ha deg tilbake? Jeg ville ikke tatt i deg med ildrake engang, jeg ville ikke hatt deg om du var den siste mann på jorda!" Det kunne jeg egentlig tenkt å slenge til han. Men så lurer jeg på om et enkelt "nei" er vel så virkningsfullt? Anonymous poster hash: 78c08...68c
Molte Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Eller: Nei du brøyt tiliten jeg hadde til deg da du bedro meg. Og det kommer jeg nok aldri til å komme over. Så jeg har bestemt meg for å gå videre uten deg. Bygge opp igjenn tiliten trur jeg blir veldig vanskelig. 1
:-) anna Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Du får si nei, og si at det er umulig for deg å glemme alt som er skjedd. Og at det ikke handler om vilje. At det ikke er et valg, men en realitet. Si at med det som skjedde ble deres forhold ødelagt på en slik måte at det ikke kan fikses. Si at det han gjorde den gangen såret deg og skadet deg dypt. Si at du er glad for at du er fedig med den perioden, og ferdig med ham på den måten. At han fremdeles er et menneske du setter stor pris på, og at du er glad for at dere kan ha et godt samarbeid i forhold til barna. Men at dere aldri kommer til å bli et par igjen. 1
Gjest Fox Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Syns et enkelt "nei, er ikke interessert" uten videre forklaring er det beste han kan få. Det er mer enn han fortjener, men det er akkurat nok for at du gjør deg forstått uten å vise bitterhet/sinne eller noe.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Syns han fortjener å høre hva han har gjort jeg og hvordan det har ødelagt mulighet hans i et fremtid med deg. Man trenger ikke alltid snu det andre kinnet til, av og til er det greit å fortelle folk hvor skoen trykker. Anonymous poster hash: 30038...edb 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Ærlighet varer lengst, sier dem. Det enkleste er nok å si det kort og greit, uten så mye mas rundt dette. Hvis man i tillegg snakker mye om hverdagslige ting og tomprat, kan det jo sendes ut noen snodige miksede signaler, og hvor en av delene kommer ut gjerne noe mindre seriøst enn ønskelig. Og da burde man vurdere hvilke av delene man ønsker å ha seriøs, og hvilke man da evt burde kutte ut. Falske forhåpninger er ikke så vanskelig å skape egentlig, med den "rette" personen. Anonymous poster hash: 9cd1a...ea2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Det er like greit å svare: Nei, det er jeg ikke interessert i, nå lever jeg mitt liv og ønsker ikke vårt gamle liv tilbake. Minst mulig snakk og forklaringer, bare enkelt og greit "nei". Anonymous poster hash: da498...50f
ViljaH Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Le høyt, "aldri i livet! Så vondt vil jeg ikke meg selv. Jeg er superfornøyd med å være kvitt deg. Snakkes!" 1
frøkenkoz Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 You go girl!! Te pass te han sei som du føle det !!
Brulta92 Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Toget har gått fra stasjonen og skinnene er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå