livelovelaugh Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Anledning : Bryllup Håper dere vil gi meg tips!
livelovelaugh Skrevet 19. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2013 fant nydelig sjal! så nå trenger jeg ikke å tenke på det mer :D takk ellers :D Nå er jeg på leting etter clutch
miramis Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 fant nydelig sjal! så nå trenger jeg ikke å tenke på det mer :D takk ellers :D Nå er jeg på leting etter clutch Good! Hadde blitt grusomt med cardigan over kjole. Kan egentlig ikke fordra cardiganer, syntes det ser så tantete ut.
livelovelaugh Skrevet 20. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2013 Good! Hadde blitt grusomt med cardigan over kjole. Kan egentlig ikke fordra cardiganer, syntes det ser så tantete ut. Hehe, Ja, synes cardigan ser for hverdagslig ut - drar ned den vakre kjolens utseende. Sjalen jeg fant var så kjempevakker - føler meg som en prinsesse! Tok et bilde - se her Tenker å finne en søt veske som er kremhvit/litt perler eller enkel sølv 1
miramis Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Hehe, Ja, synes cardigan ser for hverdagslig ut - drar ned den vakre kjolens utseende. Sjalen jeg fant var så kjempevakker - føler meg som en prinsesse! Tok et bilde - se her Tenker å finne en søt veske som er kremhvit/litt perler eller enkel sølv Kjempefint! Kos deg i bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå