AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg tenkte jeg skulle begynne med hekling. Kjekt å ha noe å holde på med om kveldene, på bussen osv. Men jeg kan abosultt ikke hekle. Er det noen som har peiling på bøker jeg kan låne på biblioteket hvor man lærer å hekle helt fra scratch? Hekle type coasters, brosjer osv? Sånne småting. Anonymous poster hash: 468ec...d0e
Løvefrøken Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Har ingen spesielle å anbefale, men har noen tips... Ikke alle har like gode illustrasjoner, og noen har veldig lettvinte løsninger... Vær litt kritisk når du leser, og prøv deg frem på egen hånd... Etter som du knekker flere og flere koder vil du imidlertid finne ut at hekling er kjempemorsomt! Kos deg!
Cherrytomat Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/lessons_crochet.php
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Takk for tips og for en fin link. Mye lettere å ha det på pc ved siden av Anonymous poster hash: 468ec...d0e
Blådiamant Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Prøv å søk opp videoer på youtube. Jeg brukte youtube mye når jeg skulle lære det.
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det var youtube som lærte meg å hekle. Her er oversettelse til engelske hekleuttrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå