Isa Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Og jeg som går på p-pillen og allting! Mensen pleier jo å komme sikkert som ei klokke da! Skulle hatt den for fire dager siden. (Da var det tre dager ut i den pillefrie uka) Jeg har hverken trent mye eller spist lite; så ingen av delene kan ha innvirkning her. Jeg har sinnsykt ømme pupper, og mye luft i magen. UTROLIG mye luft samtidig er jeg så tørst at jeg drikker alt jeg kommer over Hadde menssmerter i hele går, idag er de svakere. Men ikke ANTYDNING til noe tante rød!... Idag må jeg ta stilling til om jeg skal vente med å ta flere piller til mensen evt kommer, og så begynne igjen da, eller la være, og så teste meg.... Hva mener dere, hva tror dere dette er??12
Isa Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2002 Har ikke råd akkurat nå Dessverre. Juni måned uten lønn men bare feriepenger er noe herk!12
Dahlia Skrevet 11. juni 2002 #4 Skrevet 11. juni 2002 Den koster ca 70 kr Jeg vet at det kan være mye om man har fryktelig dårlig råd, men det er mye dyrere med barn.... Du kan kontakte rådgivningskontoret for gravide, de utfører tester gratis 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå