AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hei, jeg har så lyst og trene rumpe og få en skikkelig fin sprett rumpe! Det jeg ikke vil ha er lårmuskler(jeg får veldig lett resultater av trening) Er det en måte det er mulig og trene rumpen, uten å trene lårene? Anonymous poster hash: 0dde0...293
Gjest Morgun Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Det må vel bli ved å knipe sammen rumpeballene. Da bruker du vel bare rumpemusklene.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hip thrust er den styrkeøvelsen som tar best på rumpa ihvertfall. Den tar i tillegg også på baksiden av lårene, dog. Men jeg tviler på at du får resultater så lett at du ender opp med mannelår av å gjøre hip thrust. Anonymous poster hash: 8b79f...53d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hip thrust er den styrkeøvelsen som tar best på rumpa ihvertfall. Den tar i tillegg også på baksiden av lårene, dog. Men jeg tviler på at du får resultater så lett at du ender opp med mannelår av å gjøre hip thrust. Anonymous poster hash: 8b79f...53d Trente en god del før, men fant ut at jeg ikke ville ha tydelige muskler på magen og lår så jeg ville ikke trene mer(etter min mening synes jeg ikke det er så fint når jenter har sånne gigalår som stikker ut og sixpack. Jeg elsker forsåvidt og trene, trener mest kondisjon nå men har lyst på fin rumpe så har bestemt meg for og prøve og trene rumpen, UTEN å få svære resultater på lårene. Anonymous poster hash: 0dde0...293
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Les denne: http://bretcontreras.com/growing-glutes-without-growing-the-legs/ Anonymous poster hash: 1af9e...2c0
Gjest avocadoen Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Jeg har en skikkelig rumpe, men på kjøpet så kommer også lårmuskler. Lårmuskler er veldig fint og uten lårmuskler så er det vanskelig å gå på fjellturer osv.
Gjest avocadoen Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Trente en god del før, men fant ut at jeg ikke ville ha tydelige muskler på magen og lår så jeg ville ikke trene mer(etter min mening synes jeg ikke det er så fint når jenter har sånne gigalår som stikker ut og sixpack. Jeg elsker forsåvidt og trene, trener mest kondisjon nå men har lyst på fin rumpe så har bestemt meg for og prøve og trene rumpen, UTEN å få svære resultater på lårene. Anonymous poster hash: 0dde0...293 Altså.. det skal litt til å få "gigalår" som du kaller det da..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 http://fitnessbloggen.no/tren-rumpa-uten-at-larene-blir-storre/ Les denne. Anonymous poster hash: 19114...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå