AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg er en 19 år gammel jente, og har aldri vært i et forhold. Nylig gikk det opp for meg at jeg har en tendens til å like noen helt til de begynner å vise interesse. F.eks. har jeg de siste to ukene hatt tidenes crush på en gutt jeg kjenner. Nå de siste dagene har han begynt å vise interesse for meg, og jeg merker at hele lysten min på han har forsvunnet. Jeg prøver å unngå ham så mye som mulig (dersom jeg ser ham) og blir nesten litt kvalm av å tenke på ham. Må bare understreke at jeg var skikkelig betatt av ham før han begynte å hinte til at han liker meg. Dette har skjedd flere ganger før. Hvorfor skjer det? Det er helt forferdelig, for jeg ønsker jo å få en kjæreste en gang, men jeg kan jo ikke tvinge meg selv til å like noen jeg blir kvalm av å tenke på. Forøvrig kan jeg også nevne at jeg har kysset et par gutter som jeg har hatt en flørt meg, men jeg har aldri hatt sex (vil vente til jeg finner en jeg er glad i, hehe). Vil tro jeg ligger rett over gjennomsnittet utseendemessig. Har dere noen teorier om hvorfor dette skjer, og tips om hva jeg kan gjøre? Hjelp! Anonymous poster hash: 13493...86f
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 sånn var jeg før å å det er helt normalt. du må bare finne tryggheten ved å ha noen med deg jeg husker ikke hvordan eller når det gikk over med meg. men tror du trenger litt mer "jakt" for å være interessert
Magnifique Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hei. Dette har jeg også lurt på mange ganger, og det jeg har kommet frem til, kommer kanskje ikke som noen overraskelse: Du er ikke forelsket i fyren. Eller, du liker han ikke så godt at det kan oppstå følelser. Det er helt normalt Tro meg, hadde du vært forelsket i han, hadde du ikke reagert sånn som du gjør nå. 3
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 "Normalt" er vel som kjent individuelt. Dra til legen du, TS, hvis du er bekymret.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Hei. Dette har jeg også lurt på mange ganger, og det jeg har kommet frem til, kommer kanskje ikke som noen overraskelse: Du er ikke forelsket i fyren. Eller, du liker han ikke så godt at det kan oppstå følelser. Det er helt normalt Tro meg, hadde du vært forelsket i han, hadde du ikke reagert sånn som du gjør nå. Signerer denne. Er sånn selv.Anonymous poster hash: 460cb...502 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 æsj for ei jente du er. Anonymous poster hash: a2068...f68
ssecret Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Kanskje du ikke er klar for kjæreste enda, og at du derfor trekker deg bort hvis han blir veldig interessert. Du bør vente på den rette med å ha sex Om det skjer om 1 eller 5 år har ingenting å si. Selv om du er 19 år, betyr ikke det at du bør gjøre det snart. Anyways... Det klaffer sammen til slutt 1
Gjest Heartbeat Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 (endret) Han er ikke interessant for deg når han viser deg interesse, for da vet du hvor du har han Var litt sånn selv i yngre dager, trodde jeg var interessert, men dumpet dem etter 2-3 mnd på jakt etter enda flere. Ung og dum Ta tiden til hjelp, det går sikkert over med tiden. Kan også være redsel for å binde deg. Er du veldig uerfaren? I såfall kan det være redsel for intimitet også Endret 19. september 2013 av Heartbeat
Gjest Wanderlust Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Dette skjedde ofte meg tidligere og det hender at det skjer ennå. For min del tok det litt lenger tid før avsmaken meldte seg. Jeg tror guttene ble lite interessante med en gang de viste for mye interesse. Rett og slett fordi jeg selv ikke var klar for et forhold og fordi spenningen i "jakten" ble borte og jeg hadde oppnådd det jeg ville: oppmerksomhet og begjær fra "offeret" mitt ( ). Om gutten derimot gjennom en lengre periode var interessert, men ikke for interessert, ville jeg være i forholdet litt lenger. Da ble spenningen beholdt og det var ikke for enkelt å få oppmerksomheten, derfor større tilfredshet de gangene jeg klarte det. Om jeg klarte det for ofte eller hele tiden: ha det bra!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Bare pass på at det ikke handler om tilknytningsissues eller intimitetsangst, for da er ikke det noe som går over av seg selv. Anonymous poster hash: 8997a...674
Gjest J19!!! Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Nå fikk jeg litt småangst for om noen hadde vært inni hodet mitt eller noe. Det du skrev er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Samme alder, samme problem. Eneste forskjellen er at jeg har hatt sex. Jeg tror bakgrunnen for problemet er at gutten som liker deg ikke matcher deg intellektuelt, utseendemessig eller på et annet plan som du legger vekt på når du ser etter en partner, har jeg rett? Jeg har akkurat samme problem, har vært betatt av en fyr i ca. 2 uker, men brått forsvant interessen (har nok en sammenheng med at jeg har blitt kjent med han, og oppdaget at jeg ikke synes han har nok å tilby meg) og nå gidder jeg ikke mer. Tror jeg er veldig kresen og litt for smart for mitt eget beste?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Jeg var sånn før jeg fant ut at jeg er lesbisk... Du tror ikke du kanskje er det, da? Anonymous poster hash: 21485...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå