AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Samboeren min og eksen hans har felles interesse for bil, og da de var sammen hjalp han henne mye med bilen hennes, samt kjøpte mye av delene som ble byttet i den. Nå skal hun selge bilen, og han er interessert i å kjøpe den for å bruke delene i som reservedeler til hans eget bilprosjekt. Dette innebærer at han må reise dit hun bor (4 timer unna) for å hente den, og det betyr selvsagt at de må treffes. Han gjør ikke dette med mindre det er ok for meg. Men jeg er usikker på om jeg syns dette er helt greit. Er jeg smålig om jeg sier nei? De har ikke sett hverandre siden det ble slutt, og selv om jeg vet han elsker meg tenker jeg det kanskje kan vekke noe hos ham når han ser henne? Det har hele tiden, siden jeg traff ham, vært tydelig at hun vil ha ham tilbake. Anonymous poster hash: 97093...cc9
Mirii Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Det er selvfølgelig opp til deg selv, men om jeg hadde vært i din situasjon ville jeg nok stolt på han og latt han dra. Jeg kan ikke se for meg et forhold der man ikke stoler på hverandre til og være med andre damer som venner og henge ut med dem. Skjønner jo at du er litt skeptisk til det, men så er det jo ærlighet som holder. Du får nesten bare gjøre hva du selv føler for. Tror han kommer til og skjønne om du ikke vil han skal dra også.
Maria12345 Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Du kan jo bare bli med? Da har han selskap på den lange turen, og hun innser kanskje at han nå er sammen med deg og at hun bare skal gi seg.
hjärterdam Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Som to over her foreslår - kan du ikke bli med om du har problemer med det? Ellers må jeg innrømme at jeg ikke helt ser problemet med at han drar alene om du stoler på han. Om du ikke stoler på han derimot er jo saken en annen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Ja, du er skikkelig smålig dersom du nekter kjæresten din å gjøre et fordelaktig bilkjøp. Dette skriker sykelig kontrollbehov for min del. Anonymous poster hash: 3fc6d...9eb 2
Gjest Morgun Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Du kan jo bare bli med? Da har han selskap på den lange turen, og hun innser kanskje at han nå er sammen med deg og at hun bare skal gi seg. Eller hun kan følge etter ham. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Jeg ser ikke poenget med å si nei. De er antagelig venner, de har jo hatt noe sammen, så hun må jo ha noen likheter med deg uansett. Hvis hun prøver å forføre ham og han gir etter, er han vel ikke så forferdelig mye å satse på? Anonymous poster hash: be46f...233 5
Maria12345 Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Eller hun kan følge etter ham. Nei hallo, skal jo ikke følge etter kjæresten i skjul, man skal jo være ærlig. Enten får han dra alene, ellers får hun si at hun syns det er ubehagelig at han skal se eksen sin, og at hun ville følt seg bedre om hun fikk være med. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Hvor lenge siden har dere vært sammen? Jeg hadde blitt helt knust om exen tok med den nye dama si hjem til meg for å vise henne frem! Ikke bli med han. Du må bare stole på han. Husk det er en grunn for at det ikke funket, og han er sammen med deg nå. Snakk med han på forhånd. At du ikke liker det, men at du unner han den bilen. Han har jo jobbet mye med den. Og husk, for respekt for han ex, ikke bli med! Anonymous poster hash: d4812...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Jeg ser ikke poenget med å si nei. De er antagelig venner, de har jo hatt noe sammen, så hun må jo ha noen likheter med deg uansett. Hvis hun prøver å forføre ham og han gir etter, er han vel ikke så forferdelig mye å satse på? Anonymous poster hash: be46f...233 Man er ikke venner med ekser, eller folk man har lagt med, hvis man respekterer partneren sin. De som tror at man bare kan være ''venner'' akkurat som ingenting har skjedd med eksene sine, lyger til seg selv. Anonymous poster hash: cb5d4...9ed 1
Guy Fawkes Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Generelt sett er ingen ting så farlig mot et forhold som en ex. Gammel kjærlighet ruster ikke. Han kan reise dit i de beste hensikter, men hvis følelser settes inn blir fornuften borte dessverre. Jeg ville blitt med var jeg deg. 2
Maria12345 Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Samboeren min og eksen hans har felles interesse for bil, og da de var sammen hjalp han henne mye med bilen hennes, samt kjøpte mye av delene som ble byttet i den. Nå skal hun selge bilen, og han er interessert i å kjøpe den for å bruke delene i som reservedeler til hans eget bilprosjekt. Dette innebærer at han må reise dit hun bor (4 timer unna) for å hente den, og det betyr selvsagt at de må treffes. Han gjør ikke dette med mindre det er ok for meg. Men jeg er usikker på om jeg syns dette er helt greit. Er jeg smålig om jeg sier nei? De har ikke sett hverandre siden det ble slutt, og selv om jeg vet han elsker meg tenker jeg det kanskje kan vekke noe hos ham når han ser henne? Det har hele tiden, siden jeg traff ham, vært tydelig at hun vil ha ham tilbake. Anonymous poster hash: 97093...cc9 Hvis dette hadde vært meg, hadde jeg nok ikke trodd at det ville skje noe for jeg hadde jo stolt på kjæresten min, men jeg hadde jo blitt med fordi om. Bare for å vise denne eksen hans at han er din, og hindre henne å i det heletatt prøve å sjekke ham opp, sånn at hun bare holder godt unna dere i fremtiden. Vær ærlig med han og si at du syns det er litt kjipt at han skal se eksen, men du setter utrolig pris på at han bare drar dit om du syns det er ok, og at du vil syns det blir litt for dumt i å nekte ham i kjøpe bilen men at du gjerne ønsker å være med. Så enkelt er det, slutt å spekuler. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 Man er ikke venner med ekser, eller folk man har lagt med, hvis man respekterer partneren sin. De som tror at man bare kan være ''venner'' akkurat som ingenting har skjedd med eksene sine, lyger til seg selv. Anonymous poster hash: cb5d4...9ed Venner som om ingenting har skjedd er jo ikke mulig siden man er venner med eksene fordi man har hatt et forhold. Men ja, da lever min ektemann og jeg på en løgn. Ektemannen tar til og med en øl med eksen min i ny og ne, og jeg gikk en lang tur med min manns eks da hun overnattet hos oss for noen år siden. Gud hvor deilig denne løgnen er. Frihet fra spekulasjoner og sjalusi, frihet til å kunne handle som vi vil uten å be om tillatelse fra partneren. Det har fungert i ti år nå, faktisk. Jeg anbefaler alle å lyve til seg selv. Anonymous poster hash: be46f...233 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 Hvor lenge siden har dere vært sammen? Jeg hadde blitt helt knust om exen tok med den nye dama si hjem til meg for å vise henne frem! Ikke bli med han. Du må bare stole på han. Husk det er en grunn for at det ikke funket, og han er sammen med deg nå. Snakk med han på forhånd. At du ikke liker det, men at du unner han den bilen. Han har jo jobbet mye med den. Og husk, for respekt for han ex, ikke bli med!Anonymous poster hash: d4812...2a8 Anonymous poster hash: cb5d4...9ed
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Hvor lenge siden har dere vært sammen? Jeg hadde blitt helt knust om exen tok med den nye dama si hjem til meg for å vise henne frem! Ikke bli med han. Du må bare stole på han. Husk det er en grunn for at det ikke funket, og han er sammen med deg nå. Snakk med han på forhånd. At du ikke liker det, men at du unner han den bilen. Han har jo jobbet mye med den. Og husk, for respekt for han ex, ikke bli med!Anonymous poster hash: d4812...2a8 De er jo samboere, så regner med at det er lenge siden han slo opp med eksen. Og det kan jo godt være at TS har hatt et mye lengre og mer seriøst forhold enn det han og eksen hadde, så da hadde jeg ikke brydd meg om hva eksen hadde følt, men om hva den nåværende og fremtidige kjæresten hadde følt. Anonymous poster hash: cb5d4...9ed
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Etter min oppfatning er det kun fjorten åringer som mener at det ikke under noen omstendigheter går ann å være venn med xen sin.. selvfølgelig vil det være tilfeller hvor dette er mulig, men det avhenger jo av om begge er innforstått med at det er slutt og ikke har "skumle" hensikter. I dette tilfellet er det jo litt vanskelig mtp at xen fortsatt er interessert. Er selv god venn med to av mine xer, hvor ingen av oss er interessert lengre. Hvorfor skal man kaste folk som har vært i livet sitt i flere år feks? Personen kan fortsatt bety mye og man kan ønsker han/henne i livet sitt. Anonymous poster hash: a9baf...8d3 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Man er ikke venner med ekser, eller folk man har lagt med, hvis man respekterer partneren sin. De som tror at man bare kan være ''venner'' akkurat som ingenting har skjedd med eksene sine, lyger til seg selv.Anonymous poster hash: cb5d4...9ed Tull. Jeg har ikke noe problem med å omgås eksen. Jeg ville aldri ha hatt ham tilbake som kjæreste, jeg tenner ikke på ham i det hele tatt, men allikevel er han en av mine beste venner. Eller var, er kanskje rettere å si, siden hans nye dame ikke aksepterer vennskapet. Anonymous poster hash: 7080e...e66 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Etter min oppfatning er det kun fjorten åringer som mener at det ikke under noen omstendigheter går ann å være venn med xen sin.. selvfølgelig vil det være tilfeller hvor dette er mulig, men det avhenger jo av om begge er innforstått med at det er slutt og ikke har "skumle" hensikter. I dette tilfellet er det jo litt vanskelig mtp at xen fortsatt er interessert. Er selv god venn med to av mine xer, hvor ingen av oss er interessert lengre. Hvorfor skal man kaste folk som har vært i livet sitt i flere år feks? Personen kan fortsatt bety mye og man kan ønsker han/henne i livet sitt.Anonymous poster hash: a9baf...8d3 Så klart, og som oftest har alltid noen skumle hensikter, dagens unge damer er så slu som det går. Jeg og typen er begge i 20årene og ingen av oss har kontakt med noen av eksene våre, ser ingen poeng i det, for det første var de alle tabber, for det andre hvorfor skal vi ha behov får det? Vi har hverandre, ''ekser'' er ''ekser'' for en grunn. Anonymous poster hash: cb5d4...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå