Gå til innhold

Er dette pizzafyllet godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis like mange sier ja som nei, hva gjør du da?

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Lag selv!

• Liker 3
Skrevet

Hvis like mange sier ja som nei, hva gjør du da?

Da dør eg.

Kan jeg aldri tenke meg. Lag selv!

Pleier å lage selv men tenkte å slippe til en forandring. De hadde et veldig godt pizzafyll med kjøtt av et annet merke i matbutikkene før men ikke nå lenger.

Den er vel neppe så ille siden noen etterlyser den http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=772813

Anonymous poster hash: 322b7...455

Skrevet

Jeg likte det tidligere, men siste gang jeg kjøpte det var det noe seriøst galt med innholdet! Det smakte rett og slett slik gamle røyksneiper lukter... Alle som smakte var enig, så det var ikke bare min smakssans det var noe gale med. Etter dette har jeg fått avsmak på det. Men før den opplevelsen syns jeg det var kjempegodt!

Skrevet

Jeg likte det tidligere, men siste gang jeg kjøpte det var det noe seriøst galt med innholdet! Det smakte rett og slett slik gamle røyksneiper lukter... Alle som smakte var enig, så det var ikke bare min smakssans det var noe gale med. Etter dette har jeg fått avsmak på det. Men før den opplevelsen syns jeg det var kjempegodt!

Hmm.. Kanskje de har endret på oppskriften :(

Skrevet

Hmm.. Kanskje de har endret på oppskriften :(Anonymous poster hash: 322b7...455

Det kan jo være, men pizzafyll som smaker gamle sneiper kan da umulig være så populært at det fortsatt er i salg... Jeg tenker at det må ha vært noe galt med den boksen jeg kjøpte, nekter å tro de har endret fra den gode smaken til sneip-smak! Men jeg har ikke tenkt å kjøpe det for å dobbelsjekke :P

Skrevet

Hopper på her jeg. Har alltid lurt på hvordan konsistensen er? Det står det er kjøtt i den, er det store kjøttbiter? Slimete? Harde? Deigete? :)

Skrevet

Hva er det som gjør dette pizzafyllet så interessant så det blir opprettet to tråder om det?

Skrevet

Det kan jo være, men pizzafyll som smaker gamle sneiper kan da umulig være så populært at det fortsatt er i salg... Jeg tenker at det må ha vært noe galt med den boksen jeg kjøpte, nekter å tro de har endret fra den gode smaken til sneip-smak! Men jeg har ikke tenkt å kjøpe det for å dobbelsjekke :P

Hehe man vet aldri, neida tvilsomt om de ikke har gjort den om til røkt smak :fnise:

Hopper på her jeg. Har alltid lurt på hvordan konsistensen er? Det står det er kjøtt i den, er det store kjøttbiter? Slimete? Harde? Deigete? :)

Den som var i matbutikkene før hadde små kjøttdeigbiter. Helt grei konsistens :)

Skrevet

Hva er det som gjør dette pizzafyllet så interessant så det blir opprettet to tråder om det?

Jeg bare lurer på om den er god siden det er et eneste ferdig pizzafyllet jeg har funnet med kjøtt. Kanskje den er supergod!

Skrevet

Jeg bare lurer på om den er god siden det er et eneste ferdig pizzafyllet jeg har funnet med kjøtt. Kanskje den er supergod!

OK! Da synes jeg du skal kjøpe en boks og teste det ut selv. Det koster jo bare 22 kroner. Lykke til!

Skrevet

OK! Da synes jeg du skal kjøpe en boks og teste det ut selv. Det koster jo bare 22 kroner. Lykke til!

Joda kan gjøre det, kan kjøpe en pose med torofyll i tilfelle den smaker stygt :P

Skrevet

Kan noen forklare hvordan man lager en tråd? Er helt ny her og forstår ingenting, er gjerne noe jeg skulle skrevet..

Anonymous poster hash: 8014a...868
Skrevet

Joda kan gjøre det, kan kjøpe en pose med torofyll i tilfelle den smaker stygt :P

Ja, det var kjempelurt.

Skrevet

Lag selv i store porsjoner og frys ned. Billigere, sunnere og bedre. Vanskelig er det heller ikke.

Anonymous poster hash: 9e676...cbf
Skrevet

Vi har de på jobben, selger de nesten aldri og måtte kaste en haug som gikk ut på dato for litt siden. Og de holder en stund så det sier sitt!

Skrevet

Lag selv i store porsjoner og frys ned. Billigere, sunnere og bedre. Vanskelig er det heller ikke.

Anonymous poster hash: 9e676...cbf

Som jeg har nevnt tidligere så pleier jeg å lage selv men akkurat i dag gadd jeg ikke. Pleier å lage en svær gryte og fryse ned

Vi har de på jobben, selger de nesten aldri og måtte kaste en haug som gikk ut på dato for litt siden. Og de holder en stund så det sier sitt!

Kjøpte ikke uansett :P Ble litt skeptisk når jeg leste om "røyksmaken"

Skrevet

1 boks hakka tomater

1 fedd knust hvitløk

salt pepper

oregano eller ferdig pizzakrydder

kok 5 min. ferdig

Skrevet

Som sagt jeg gadd ikke, er det så ekstremt vanskelig å skjønne? Er siste gang jeg sier det, jeg VET hvordan man lager pizzasaus, har laget det masse ganger.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...