AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har vært "forkjøla" ei god stund nå, føler meg ikke vanlig forkjøla, bare veldig snørrete 😜 sugler mye om natta også. Noe jeg aldri har gjort før. Og så kom jeg over en artikkel på at dette kan være et symptom på graviditet pga alle hormonene som er i sving. Men kan man merke symptomer så tidlig som 3-4 uker på veg? Har ikke tatt graviditetstest enda, men har en sterk følelse på at det har klaffa denne måneden. Anonymous poster hash: b4a37...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 Bare og ta en test det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 Er det så mye hormoner i sving så tidlig da? Forundrer meg alltid over damer som kan kjenne alle mulige symptomer ca to dager inn i en (mulig) graviditet...er det noen her som har peiling på dette som kan fortelle hva som er fakta?Anonymous poster hash: a7ecb...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 19. september 2013 #4 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Forkjølelsessymptomer er som regel symptomer på forkjølelse. Ta en test. Endret 19. september 2013 av Morgun 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Del Skrevet 19. september 2013 Har aldri hørt at det er noe symptom på graviditet, på forkjølelse derimot... Tett nese er et symptom, men da ofte lengre ut i graviditeten. Anonymous poster hash: cc867...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har vært "forkjøla" ei god stund nå, føler meg ikke vanlig forkjøla, bare veldig snørrete sugler mye om natta også. Noe jeg aldri har gjort før. Og så kom jeg over en artikkel på at dette kan være et symptom på graviditet pga alle hormonene som er i sving. Men kan man merke symptomer så tidlig som 3-4 uker på veg? Har ikke tatt graviditetstest enda, men har en sterk følelse på at det har klaffa denne måneden.Anonymous poster hash: b4a37...d3f Jeg har det akkurat likt med snørring og surkling, men har ikke hatt samleie siden i sommer. Er sikkert gravid, ja Anonymous poster hash: e6202...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #7 Del Skrevet 19. september 2013 åh... enda en sånn tråd. du er nok forkjølet, men gå å ta en test! Anonymous poster hash: 90779...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 19. september 2013 #8 Del Skrevet 19. september 2013 Selvfølgelig kan du være gravid, og ut fra hovedinnlegget vil jeg diagnostisere deg med en forkjølelse i tillegg! Sånn, nå har du fått diagnosen din, ta en test nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå