volvo22 Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Etter å ha snakket med ei ganske tykk jente igår og hørt hvor dårlig hun har det med seg selv pga andres holdninger vil jeg si litt om hvor flott det er med store damer,og da mener jeg de som er skikkelig store... Jeg har alltid vært tiltrukket av store damer,både seksuelt og på andre måter. Store damer er det peneste jeg ser,de runde og myke formene som kanskje tyter litt ut her og der er veldig feminint og tiltrekkende. Om magen henger fremover og rumpa er bred,så er det jo bare mere godt å kose med for en mann. Det er også noe ekstra sensuellt med store damer synes jeg,uten at jeg riktig kan forklare hva.. Det er så synd at mange av dere som er kraftige/tykke lider under dette pga dårlig selvtillit..Dere burde være stolt av å ha en frodig og stor kropp og rundt ansikt ! 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 10 bonuspoeng for å klare å poste noe positivt om store damer uten å rakke ned på tynne Anonymous poster hash: 5e9f9...ac5 12
volvo22 Skrevet 19. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2013 10 bonuspoeng for å klare å poste noe positivt om store damer uten å rakke ned på tynne Anonymous poster hash: 5e9f9...ac5 Hehe,takk for det
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Dessverre (?) er det ikke sunt å være stor/overvektig, så det er vel ikke noe å anbefale uansett, selv om det finnes en håndfull menn som liker det. Anonymous poster hash: 47832...c7e 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Dessverre (?) er det ikke sunt å være stor/overvektig, så det er vel ikke noe å anbefale uansett, selv om det finnes en håndfull menn som liker det. Anonymous poster hash: 47832...c7e Det er flere enn en håndfull menn som liker oss!!Anonymous poster hash: 556b8...586 2
Adhara Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det er flere enn en håndfull menn som liker oss!!Anonymous poster hash: 556b8...586 Det kan jeg skrive under på ihvertfall
Silfen Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Det er flere enn en håndfull menn som liker oss!!Anonymous poster hash: 556b8...586 Men kanskje ikke mer enn en håndfull som innrømmer det, hehe. 2
Gjest Morgun Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Store damer er det peneste jeg ser,de runde og myke formene som kanskje tyter litt ut her og der er veldig feminint og tiltrekkende. Artig måte å si det på! Det er mange som liker store damer, fint at du "står fram".
Anglofil Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Yvonne (mod) Endret 19. september 2013 av Yvonne
volvo22 Skrevet 19. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2013 Artig måte å si det på! Det er mange som liker store damer, fint at du "står fram". Hehe Ja,men det er jo så flott å se på !! Ingen grunn til at noen skal skjemmes over sånt
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Jeg som er tynn (har normal BMI, men er litt på grensa) får ofte slengt dritt etter meg jeg også. Har flere ganger fått høre at siden jeg er så tynn så ser jeg ut som en gutt osv, så er ikke bare store jenter som får høre det. Synes det er trist at det skal være sånn at noen bare må si stygge ting om kroppen til andre Heldigvis har jeg en kjæreste som elsker kroppen min da. Anonymous poster hash: 2d842...74c 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 tenk om mennesker bare kunne godtatt andre som den de er. ja det er mange som ikke tenner på tynne jenter eller tykke jenter. men går ann å la være å rakke ned på de fordi noen har problemer med å legge på seg og andre har problemer med å ta av å heldigvis er vi skapt forskjellig ^^
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Hyllest til store damer? For hva? For at de er store? Anonymous poster hash: 871a3...a8a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå