AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Leser om flere som skriver at de kjente ikke kvalme også mista de.. er bare så redd for at dette kal gjelde meg og i og med at eneste gravidtegn jeg kjenner er litt ømme bryster og livmor som vokser.. Aldri vært gravid før... Anonymous poster hash: d8099...f3a
#Sunrise Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg mista alle symptomer en stund, og var super redd, men så kom dem tilbake, og jeg så ungen på UL og alt var fint:) og ikke ha kvalme, er bare noe du skal nyte:D
Kakaoen Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Helt normalt. Noen blir kvalme, andre blir ikke. Vær glad du slipper unna heller Er rundt de ukene du er på vei inn i nå at graviditetssymptomene blir svakere. Men så kommer det tilbake igjen 1
pautina Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Leser om flere som skriver at de kjente ikke kvalme også mista de.. er bare så redd for at dette kal gjelde meg og i og med at eneste gravidtegn jeg kjenner er litt ømme bryster og livmor som vokser.. Aldri vært gravid før... Anonymous poster hash: d8099...f3a Jeg er gravid for 2 gang, 13 uker nå og har ikke vært kvalm en dag hverken denne eller forrige gang, så du får bare prise deg lykkelig over at du er en av de heldige:) Skjønner tanken da, har vært innom dem jeg og, men det er ganske mange som ikke er kvalme også, man hører bare mest fra de som er det kanskje:)
Gjest Keikolina Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Jeg var aldri kvalm, har to friske barn.
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Første gang jeg var gravid hadde jeg tonnevis av symptomer (ca alle "i boka") blant annet masse kvalme og jeg mistet i uke 7. Nå er jeg gravid for andre gang (35 uker på vei) og har ikke hatt kvalme og ellers mye mindre symptomer enn første gangen. Noen ganger er faktisk masse symptomer et tegn på noe galt, i følge legen min.
Kala Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Nyt det, for plutselig kommer den med et pang! Kvalmen kom hos meg mellom uke 7 og 8. SÅ bare slapp av, og følg spise-drikke rådene. Det er ikke mer du kan gjøre. Skjønner hvordan du har det, men symptomer kommer og går. Husker at jeg hele tiden i første trimester bekymret meg for alt. For at jeg hadde symptomer, og for at de forsvant igjen. Før nye kom til. Gratulerer med graviditeten
KatteLatte Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Tror kvalmen begynte hos meg i uke 8, så det er ikke sikkert du slipper unna
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Heeelt greit jeg var også bekymret da jeg ikke var kvalm. Anonymous poster hash: e7027...dd0
Fim Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Jeg ble aldri kvalm og har hatt lite symptomer hele veien, utover litt kranglete bekken og enorme pupper... Er 5 mnd på vei nå, og vesla sparker og koser seg. Lite symptomer trenger ikke å bety noe galt!
lykkestor Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Jeg var nesten ikke kvalm i det hele tatt, og mistet alle symptomene en god stund. Er nå i uke 25 og hun sparker, og alt er fint! Sier som hun over; Det trenger ikke bety at noe er galt
Underverker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Jeg var aldri kvalm gjennom svangerskapet og spydde aldri. Er ikke sikkert du blir kvalm i det heletatt
ViljaH Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Jeg har to barn og aldri kjent svangerskapskvalme
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Jeg hadde ikke svangerskapskvalme før i uke 14. Men den varte til gjengjeld resten av svangerskapet! Anonymous poster hash: ac3bf...575
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 Jeg var frisk og fin gjennom hele svangerskapet, var knapt kvalmen i det hele tatt. Anonymous poster hash: d41e8...300
Charlie28 Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Jeg var ikke kvalm første gang jeg var gravid med gutten min. Tror jeg var småuggen en morgen ett par timer når vi hadde stått opp grytidlig og ikke spist frokost (skulle på ferie). Nå derimot har jeg vært kvalm fra uke 5/6 til 11 ca. Tror det er veldig individuelt så du trenger ikke bekymre deg. Nyt det heller !!
Gjest vilma2000 Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Kvalmen min kom i uke 8 og varte ut uke 15. Hvis du er bekymret så kan du jo gå til tidlig ultralyd bare for å se at hjertet slår. Det roet meg veldig hvertfall:)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Ingen islekta mi har slitt med kvalme, og "vi" har født maaaaaaange barn. Ene søsteren min var derimot veldig kvalm den ene gangen, og det var den eneste SA`en i familien tror jeg - utfra en skokk unger. Jeg har heller ikke vært nevneverdig plaget, så dette tror jeg handler like mye om gener for mange. Anonymous poster hash: 36e35...a28
amliv88 Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Leser om flere som skriver at de kjente ikke kvalme også mista de.. er bare så redd for at dette kal gjelde meg og i og med at eneste gravidtegn jeg kjenner er litt ømme bryster og livmor som vokser.. Aldri vært gravid før... Anonymous poster hash: d8099...f3a Jeg har ikke vært noe kvalm i det hele tatt, heller ikke hatt så mange andre gravid-symptomer. Men allikevel er det visst en sprell levende baby inni magen min og jeg er 17 uker på vei Trenger ikke være noe galt selv om man har lite symptomer. Men skjønner deg godt, jeg var også litt bekymra for at jeg merket så lite i begynnelsen! Ta det med ro, det vil aller helst gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå