Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg dritt skikkelig på draget.

Har funnet meg en helt fantastisk gutt, og vi har definitivt noe på gang. Han slo opp med eksen sin for litt over en måned siden, og jeg håpte at ho ikke skulle dukke opp som et tema i forholdet mellom meg og han.

Men nå har det seg slik at han fortsatt har kontakt med henne. Jeg er kjemperedd for at han skal gå tilbake til ho selv om han har sagt at det ikke kommer til å skje. Han vet ikke at jeg er klar over at de fortsatt har kontakt.

Jeg vet ikke helt om jeg har rett til å konfrontere han med problemet. Vi har tross alt bare holdt på i rundt tre uker.

Her om dagen hadde vi også sex, noe jeg ikke tror var så lurt av meg siden jeg ikke vet hvordan han står i forhold til eksen.

Jeg takler dette veldig dårlig og føler han skjuler noe for meg, men jeg er for pysete til å si noe!

Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: dd4a9...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årsakene til at han har kontakt med eksen sin kan være mange.

Situasjonen din er ganske lik min da jeg traff min samboer, han møtte meg en mnd etter han avsluttet det med eksen. Jeg fant også ut at de to hadde kontakt i starten av forholdet vårt, men kontakten da dreide seg om at eksen ville ha han tilbake, noe han blankt avviste, da han heller ville se hva det kunne bli til med meg.

Så ta det opp med ham, men på en FIN måte. Ikke anklag ham, men spør og fortell om usikkerheten din.

Anonymous poster hash: 29465...2b4
Skrevet

Etter bare noen månededer, TS ? Da er det vel ikke stort å bekymre seg over vel?

Hvis dette har derimot pågått i flere år så kan man jo heller begynne å lure litt.

Det tar jo ofte ikke lang tid å bli kjent med noen.

Anonymous poster hash: 3fd2f...8d8
Skrevet

Har funnet meg en helt fantastisk gutt, og vi har definitivt noe på gang. Han slo opp med eksen sin for litt over en måned siden, og jeg håpte at ho ikke skulle dukke opp som et tema i forholdet mellom meg og han.

Men nå har det seg slik at han fortsatt har kontakt med henne. Jeg er kjemperedd for at han skal gå tilbake til ho selv om han har sagt at det ikke kommer til å skje. Han vet ikke at jeg er klar over at de fortsatt har kontakt.

Jeg vet ikke helt om jeg har rett til å konfrontere han med problemet. Vi har tross alt bare holdt på i rundt tre uker.

Her om dagen hadde vi også sex, noe jeg ikke tror var så lurt av meg siden jeg ikke vet hvordan han står i forhold til eksen.

Jeg takler dette veldig dårlig og føler han skjuler noe for meg, men jeg er for pysete til å si noe!

Hva gjør jeg nå?

Hvordan vet du at de fortsatt har kontakt ts?

Vet du hvem hun er?

Ja, enig med deg at du skulle ventet med sex siden du ikke vet hvor du står. Det lønner seg alltid å vente...

Skrevet

Rebound baby....

Anonymous poster hash: 5ab93...1c1
  • Liker 1
Skrevet

Han slo opp med eksen for en mnd. siden og dere har holdt på i tre uker? Så han hadde bare vært singel en ukes tid da dere begynte å holde på... Ville vært veldig skeptisk om jeg var deg! Ingen blir ferdig med en eks på så kort tid, og det at de enda har kontakt viser kanskje at han ikke er helt ferdig med henne. Er vel heller ikke et bra tegn at han ikke har fortalt deg dette.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du blir brukt som rebound.

Si det til han at du vet det, med mindre du har snoket deg til det. Da burde du bare dra og spare deg smerten.

Skrevet

Skjønner ikke at du klarte å ha sex med han , når du visste at bruddet var så ferskt...Hva tenkte du med ts?

Huff, så mange easy folk idag ass...

Skrevet

Høres mer ut som du er i veien ts, for han og "eksen"...

Skrevet

Det jeg kan si deg er at hvis han har tenkt til å gå tilbake til eksen så vil det skje uansett. Det beste du kan gjøre er å bruke tiden du har med han på å få han til å kose seg og le masse. Du bør ikke snakke om usikkerheten din og heller ikke vise den til han, fordi det bare ødelegger for deg selv. Det er DINE følelser og DINE tanker og det er ikke sikkert du har noe å frykte uansett..

Skrevet

Når folk ikke greier å se galskapen i å hoppe fra et forhold og rett inn i et nytt, da får de nesten bare innrette seg på et liv fullt av intriger og komplikasjoner. Og det gjelder også den som med åpne øyne involverer seg med en som nylig har avslutta et forhold...

Skrevet

Det høres litt ut som du blir brukt, du burde konfrontere han. Det er da man får svar!

Anonymous poster hash: 605f8...bc2
Skrevet

Det jeg kan si deg er at hvis han har tenkt til å gå tilbake til eksen så vil det skje uansett. Det beste du kan gjøre er å bruke tiden du har med han på å få han til å kose seg og le masse. Du bør ikke snakke om usikkerheten din og heller ikke vise den til han, fordi det bare ødelegger for deg selv. Det er DINE følelser og DINE tanker og det er ikke sikkert du har noe å frykte uansett..

Du svarer som om ts ikke skal bry seg i det hele tatt at typen knapt var singel EI UKE før han hoppet inn i et forhold med henne...Nei her skal man bare smile og le...Du høres veldig NAIV ut Nettitettet!

Uansett hvordan et forhold har vært. trenger ALLE å bearbeide følelser etter et brudd. Å da rushe inn i et annet forhold, er ikke klokt. Vedkommende opplever ikke den nye personen helt som den skal , fordi tidligere følelser ikke er bearbeidet. De som påstår noe annet, kjenner ikke seg selv. Vi er alle bare mennesker....

Skrevet

Når folk ikke greier å se galskapen i å hoppe fra et forhold og rett inn i et nytt, da får de nesten bare innrette seg på et liv fullt av intriger og komplikasjoner. Og det gjelder også den som med åpne øyne involverer seg med en som nylig har avslutta et forhold...

Nemlig!

Enda verre når barn involvert. Grøss

Anonymous poster hash: 959c5...9ce

Skrevet

Nemlig!

Enda verre når barn involvert. Grøss

Og enda bedre når det ikke er. :)

Anonymous poster hash: 3fd2f...8d8

Skrevet

Hva er gale med at de har kontakt? Er mange, som meg, som gjerne beholder kontakten etter et brudd.

Skrevet

Nemlig! Enda verre når barn involvert. Grøss Anonymous poster hash: 959c5...9ce

det er det hos meg, nemlig barn involvert. Eksen min var utro og starta umiddelbart sitt nye liv med henne. Og jeg skal love deg, det har bare vært prakk etterpå.Han har vært og er en stor egoist som tenker kun på seg selv, og følelsene sine???? De snakker ha ikke om, han fortrenger alt, uff, nei avslutte skikkelig før dere starter et nytt forhold.
Skrevet

Høres mer ut som du er i veien ts, for han og "eksen"...

:ler: veldig godt poeng

Skrevet

Hva gjør jeg nå?

Jeg jobber sammenmed ei skilt dame. I forrige uke spurte hun sin ektefelle om noe snekring, og ektefellen ba henne i stedet ringe sin x-mann. Det er fullt mulig å ha gode forhold med x-personer. Selv om de er x-et ut av senga trenger de ikke x-es ut av livet. Dette er mennesker som har betydd noe for hverandre og fortsatt kan gjøre det.

Skrevet

Du svarer som om ts ikke skal bry seg i det hele tatt at typen knapt var singel EI UKE før han hoppet inn i et forhold med henne...Nei her skal man bare smile og le...Du høres veldig NAIV ut Nettitettet!

Uansett hvordan et forhold har vært. trenger ALLE å bearbeide følelser etter et brudd. Å da rushe inn i et annet forhold, er ikke klokt. Vedkommende opplever ikke den nye personen helt som den skal , fordi tidligere følelser ikke er bearbeidet. De som påstår noe annet, kjenner ikke seg selv. Vi er alle bare mennesker....

Det jeg har lært er at man ikke kan vite hvordan andre har det. Man kan tro, men man kan ikke vite og derfor er det heller viktig å se på den situasjonen man er i, fremfor å lytte til hva alle andre mener på bakgrunn av hva de tror.

Hva vet du om han har bearbeidet følelsene sine mens han var i forholdet og virkelig var ferdig når han gjorde det slutt? Man kan ikke vite og derfor tenker jeg det er lurt å gi råd ut i fra det som er, og ikke det som kan være.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...