Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde planene klare: flytte sammen, reise og oppleve mer av verden sammen, gifte oss og få barn. Høres idyllisk ut! Men med denne mannen er jeg så sikker som jeg aldri har vært. Nå ser det mørkt ut.. Hatt store problemer med å vise følelser etter en veldig vanskelig oppvekst med bråk, undertrykkelse og vold. Dessverre skjønte jeg ikke at jeg trengte hjelp med det før kjæresten sa han trengte tid for seg selv og rett og slett ga meg opp ( prøvd iherdig å få følelsene ut av meg) Jeg har vært stormende forelsket og elsker han, vi har hatt det fantastisk på alle andre områder, det sier han også. Han vil ikke miste meg, men kan ikke leve sånn sa han. Jeg har tatt tak i problemene mine, skal virkelig vise han hvor mye følelser jeg har sittende inne i kroppen, men er redd han har gitt opp håpet på en forandring... Som sagt vil han heller ikke gjøre det slutt, han vil ikke at vi skal møte andre folk, men han vil se litt hvordan det går uten å prate om fremtid og forhold. Jeg er knust og jeg vet nå som jeg har begynt å få hjelp at det vil bli forandring! Hvordan kan jeg overbevise en sliten, usikker, men fantastisk mann dette? Ps: er ikke sånn at jeg ikke har greid å vise noe følelser, men har holdt veldig mye tilbake. ( sammen litt over ett år? Alder 23meg - 29han

Anonymous poster hash: dc2bb...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så.. hvem av dere bør gjøre noe?

Anonymous poster hash: 00741...66d
Skrevet

Av ren nysgjerrighet, jeg har lest dette flere ganger på dette forumet;

Hatt store problemer med å vise følelser etter en veldig vanskelig oppvekst med bråk, undertrykkelse og vold.

Jeg har tatt tak i problemene mine, skal virkelig vise han hvor mye følelser jeg har sittende inne i kroppen

Du må ikke svare om du ikke vil. Helt praktisk, hvordan er det du ikke viser følelser?

Jeg er så rett frem og enkel at jeg ikke helt skjønner men er så nysgjerrig på denne "tilstanden" av å ikke vise nok følelser i ett forhold så alvorlig at partneren gir opp.

Beklager hvis jeg har stilt deg ett ubehagelig spørsmål. :hug:

Anonymous poster hash: 488d8...bd6
Skrevet

Det går fint, det er bare at jeg ikke får følelsene ordentlig ut om du skjønner, er ikke helt kald og følelsesløs, langt i fra.. Men sliter med å sette ord på følelser og tørre å si det rett ut, har aldri kunnet stole på en mannsperson i hele mitt liv, følelser har blitt utnyttet osv. Og merker det igjen, nå at jeg gitt alt av meg selv, pratet om følelsene og hvorfor jeg syntes det er vanskelig, men han holder litt igjen, men vil likevel prate med meg hver dag, finne på noe av og til og sier hele tiden hvor glad han er i meg og at han ikke vil miste meg, vi møter ikke andre folk, men møtes ikke halvparten så mye som før, han trenger nok avstand for han er en person som ikke helt har evnen til å legge ting bak seg... Jeg begynner snart og gi opp og da får jeg sterke reaksjoner fra han at det må jeg ikke, men hva skal jeg gjøre? Vi får jo ikke pleid noe forhold når vi ikke prøver ordentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...