Gå til innhold

BH og tanga str.?

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg tror jeg aldri har kjøpt en eneste riktig str. i bh eller string. Jeg er en m/38 person. Og i bh er jeg 75, noen ganger 80. liker å ha det behagelig. 75 synes jeg er litt trangt. får liksom ikke puste. men det er ikke problemet.jeg fortsetter med 80 isåfall. men det er de cup'ene som irritere meg. jeg brukte a før, men passer jeg også b, men også a fortsatt. når jeg bruker b så er de push up bh'ene fine. sitter helt fint. men de t-skjorte bh'ene, de uten innlegg så brukder jeg a. jeg forstår ingenting jeg.

jeg vil ha en bh som former brystene og fremhever. får alltid en mini cleavage. har sett damer med små bryster men som allikevel har klart å få frem en cleavage. f.eks samantha i sex and the city. hun har små/normal store bryster.men hun bruker et eller annet som presser og får fram en fin cleavage.

noen som har noen forslag til hva man kan bruke og evt. hva slags bh som er gode?

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Wonderbra er bra for ditt formål.

Og prøv et størrelse mindre i omkrets. Da må du gå opp en størrelse i skål.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg bruker de helt vanlige push up bh-ene fra H&M med innlegg, de får puppene til å se større ut enn de er, og formen blir fin.

Samantha i SATC har da ganske store pupper har hun ikke?

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Wonderbra er bra for ditt formål.

Og prøv et størrelse mindre i omkrets. Da må du gå opp en størrelse i skål.

Hvor er det man får kjøt det hen? Er ikke de ganske dyre? Jeg betaler max 250 for de! :hoho: Nei, men seriøst, er ikke SÅ opptatt av at brystpartiet skal se sååå bra ut......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...