AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hva gjør dere? Kjeder meg litt hjemme om dagen... Barselgruppe er ikke i gang enda, babysang blir ikke før etter jul og babysvømming står vi på venteliste til. Kjenner ikke så mange andre her, så trenger tips til hva hi kan gjøre!Anonymous poster hash: 9720f...7c6
Gjest Nikki09 Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg laget en tråd om barselgruppe her inne og traff to fantastiske jenter, som har babyer på samme alder. Vi treffes ofte og spiser lunsj, drikker kaffe, og lar babyene (som ikke er fullt så babyer lengre) leke Hadde jeg ikke hatt de så hadde jeg blitt gal i permisjonen vet ikke om det er vanlig andre steder, men her i Fredrikstad så har i alle fall helsestasjonene oppslagstavler hvor man kan feks henge opp en lapp og skrive at man gjerne vil ha noen å gå på trilletur med feks. Vet også at det er en nyoppstartet kafé for folk med baby/barn her. Utover det så er det vel den vanlige barselgruppe-babysang-trilletur som får dagene til å gå! 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Opp...Anonymous poster hash: 9720f...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå