Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Har dere opplevd at en teksteditor plutselig nektet å jobbe midt under en oppgave? Det hendte meg i dag. Jobbet i Byword og plutselig såg jeg ikke tekstfilen mer, selv om programmet i seg selv stod der i docken. De andre teksteditorene jobbet som noen helter, men det hjelper ikke når yndlingen står og stamper. Og ja, jeg har prøvd å reinnstallere og restarte.
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Beklager. Jeg styrer unna alt av apple-produkter, mye pga problemer som du nevner her blant mye annet. Det er et stort surr med dem og problemene kan bli så vanvittig ulogisk at ingenting henger på greip mer. Og da styrer jeg som regel unna. Så jeg holder meg til windows og android gitt. 1
Gjest Peanut Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Har dere opplevd at en teksteditor plutselig nektet å jobbe midt under en oppgave? Det hendte meg i dag. Jobbet i Byword og plutselig såg jeg ikke tekstfilen mer, selv om programmet i seg selv stod der i docken. De andre teksteditorene jobbet som noen helter, men det hjelper ikke når yndlingen står og stamper. Og ja, jeg har prøvd å reinnstallere og restarte. Jeg har ikke Byword, men er det noe av det som står her: Byword does not display any text but counters appear correct. Close Byword. Open Terminal.app (/Applications/Utilities/Terminal.app) Enter defaults write com.metaclassy.byword BywordTextHeightPercent 1.0 Open Byword. http://bywordapp.com/support/ (Ellers så skjønner jeg ikke brukeren to hakk over meg når det gjelder appleprodukter... -_- Har aldri vært mer fornøyd med mine. ^^, Og jeg er tidligere Androidbruker. En Windowsmaskin har jeg og, men det mange flere problemer med den enn med mac, ja. )
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Jeg har ikke Byword, men er det noe av det som står her: http://bywordapp.com/support/ (Ellers så skjønner jeg ikke brukeren to hakk over meg når det gjelder appleprodukter... -_- Har aldri vært mer fornøyd med mine. ^^, Og jeg er tidligere Androidbruker. En Windowsmaskin har jeg og, men det mange flere problemer med den enn med mac, ja. ) Fikk det gjort.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 For da får man mye gjort.... Flott og saklig som alltid, gjest Anonymous poster hash: 10686...d31
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Flott og saklig som alltid, gjest Anonymous poster hash: 10686...d31 Hva er saklig med å si at apple-produkter er surr i en tråd som spesifikt spør etter Macbrukere? Anonymous poster hash: 5e2ee...ebf 1
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Flott og saklig som alltid, gjest Anonymous poster hash: 10686...d31 God helg til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå