Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at en teksteditor plutselig nektet å jobbe midt under en oppgave? Det hendte meg i dag. Jobbet i Byword og plutselig såg jeg ikke tekstfilen mer, selv om programmet i seg selv stod der i docken. De andre teksteditorene jobbet som noen helter, men det hjelper ikke når yndlingen står og stamper. Og ja, jeg har prøvd å reinnstallere og restarte.

Videoannonse
Annonse
Gjest BalleKlovn
Skrevet

Beklager. Jeg styrer unna alt av apple-produkter, mye pga problemer som du nevner her blant mye annet.

Det er et stort surr med dem og problemene kan bli så vanvittig ulogisk at ingenting henger på greip mer.

Og da styrer jeg som regel unna. Så jeg holder meg til windows og android gitt. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Har dere opplevd at en teksteditor plutselig nektet å jobbe midt under en oppgave? Det hendte meg i dag. Jobbet i Byword og plutselig såg jeg ikke tekstfilen mer, selv om programmet i seg selv stod der i docken. De andre teksteditorene jobbet som noen helter, men det hjelper ikke når yndlingen står og stamper. Og ja, jeg har prøvd å reinnstallere og restarte.

Jeg har ikke Byword, men er det noe av det som står her:

Byword does not display any text but counters appear correct.
  1. Close Byword.

2. Open Terminal.app (/Applications/Utilities/Terminal.app)

3. Enter defaults write com.metaclassy.byword BywordTextHeightPercent 1.0

4. Open Byword.

http://bywordapp.com/support/

(Ellers så skjønner jeg ikke brukeren to hakk over meg når det gjelder appleprodukter... -_- Har aldri vært mer fornøyd med mine. ^^, Og jeg er tidligere Androidbruker. En Windowsmaskin har jeg og, men det mange flere problemer med den enn med mac, ja. :P )

Skrevet

Jeg har ikke Byword, men er det noe av det som står her:

http://bywordapp.com/support/

(Ellers så skjønner jeg ikke brukeren to hakk over meg når det gjelder appleprodukter... -_- Har aldri vært mer fornøyd med mine. ^^, Og jeg er tidligere Androidbruker. En Windowsmaskin har jeg og, men det mange flere problemer med den enn med mac, ja. :P )

Fikk det gjort.

Skrevet

For da får man mye gjort....

Flott og saklig som alltid, gjest

Anonymous poster hash: 10686...d31

Skrevet

Hva er saklig med å si at apple-produkter er surr i en tråd som spesifikt spør etter Macbrukere? ;)

Anonymous poster hash: 5e2ee...ebf

• Liker 1
Skrevet

God helg til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...